המחאה הצליחה? מנחם בן יפסיק לשדר בקול ישראל

בן: "בניגוד לדיווחים, לא התפרצתי על קרן נויבך; העברתי ביקורת על נתניהו והצעתי הצעות חתרניות, וזה כנראה לא מתאים לשידור הציבורי הסולידי"

המחאה הצליחה? מנחם בן יפסיק לשדר את התוכנית "סדר יום" של רשת ב' לצד קרן נויבך. ל"גלובס" נודע כי לאחר שכבר הוחלט להזמין את מנחם בן לשידור כל השבוע, הוחלט שלא להביאו מחר.

מחר (ג'), כבכל שבוע, אמורה להגיש את התוכנית ענת דוידוב - ולא קרן נויבך, המגישה הקבועה. הוחלט כי מחר יגיש את התוכנית, לצד דוידוב, המזרחן ד"ר מרדכי קידר, המשמש כפרשן של "מקור ראשון".

עוד נודע כי מחר יעלה הנושא לדיון במליאת רשות השידור.

"לא התפרצתי"

לדברי בן ל"גלובס", "בניגוד לדיווחים היום, לא התנהגתי בגסות ולא התפרצתי כלפי קרן נויבך. אני חושב שפשוט חציתי את הקווים מוקדם מכפי שחשבו, כי אני אדם שמתקשה לשמור דברים בבטן. העברתי ביקורת על נתניהו והצעתי הצעות חתרניות, וזה כנראה לא מתאים לשידור הציבורי הסולידי של הפריים-טיים הרדיופוני. אני מודה על החוויה".

משמרת מחאה של אנשי רוח ניסתה ביומיים האחרונים למנוע את כניסתו של בן למתקני קול ישראל בתל-אביב, לאחר שבהנהלת הרדיו החליטו "לאזן" את נויבך ולהציב לידה מגיש נוסף.

בנוסף, הצוות של "סדר יום" השמיע היום (ב') במהלך התוכנית רק שירים של זמרים הומוסקסואלים, כדי "לעקוץ" את בן הידוע בדעותיו ההומופוביות.