בן סבר ואמיר הספרי מונו לסמנכ"לי קריאייטיב בגלר-נסיס

המינוי הוא חלק מרה-ארגון שעורך ארי מלמוד, המנכ"ל החדש של משרד הפרסום

ארי מלמוד, המנכ"ל הנכנס של משרד הפרסום גלר-נסיס פובליסיס, ממשיך ברה-ארגון לשיקום המשרד: ל"גלובס" נודע כי מלמוד מינה שני סמנכ"לי קריאייטיב חדשים - בן סבר ואמיר הספרי.

עד לאחרונה ניהל את הקריאייטיב בגלר-נסיס פובליסיס איש קריאייטיב אחד, רוני שניידר, שפרש מהחברה. הבחירה למנות שני אנשי קריאייטיב מבשרת אולי על המבנה הארגוני החדש אליו צועד המשרד, ששמו אמור להשתנות בקרוב לפובליסיס ישראל.

"סיום בניית הצוות"

מלמוד בחר לצרף אליו שני אנשי מקצוע שונים מאוד באפיונם המקצועי. סבר נחשב לאחד הצעירים המבטיחים בענף. התפקידים המשמעותיים שלו היו בבאומן-בר-ריבנאי (הזרוע השנייה בקבוצת פובליסיס), משם עבר לנהל את הקריאייטיב במשרד הפרסום יורו.

ביורו היה חתום על שנתיים מוצלחות מאוד, שכללו הצבה גבוהה מאוד של המשרד בתחרות הפרסום המקומית קקטוס הזהב ומועמדויות מרשימות בתחרות הפרסום בקאן.

לעומתו, הספרי, שהיה בעבר איש קריאייטיב בולט ושימש כמנהל קריאייטיב בגיתם, חוזר לתעשייה לאחר שנים של התמקדות ביצירת תוכן. בין היתר הוא כתב וביים את סרט הקולנוע "שושלת שוורץ" וביים את הסרט הדוקומנטרי "סדקים".

במקביל הספרי ביים פרסומות, ביניהן קמפיין הבנק הבינלאומי עם אסי כהן, אדום-אדום עבור תנובה ועוד. כמו כן הוא ניהל, כתב וביים קמפיינים פוליטיים וציבוריים דוגמת מאבק הרופאים שהיה בכותרות בשנה החולפת.

משרד הפרסום גלר-נסיס פובליסיס עבר משבר קשה בשנתיים האחרונות, שכלל איבוד לקוחות עוגן משמעותיים. כחלק ממהלך כולל של פובליסיס העולמית שכלל את רכישת המשרד באומן-בר-ריבנאי, מונה לפני כחודשיים מלמוד למנכ"ל המשרד, ומאז הוא שוקד על הליך מיזוג עם אידיאולוג'יק - חברת האינטרנט של הקבוצה, התווית מבנה ארגוני חדש וגיוס טאלנטים שאמורים להצעיד את המשרד קדימה.

מלמוד אישר את הידיעה ואמר: "אנחנו לקראת סיום בניית הצוות שיוביל את המשרד ויאפשר לנו להעניק חשיבה יצירתית נועזת ושירות ברמה גבוהה ואיכותית ללקוחותינו".

השינויים במשרד הפרסום גלר-נסיס

* ארי מלמוד מונה לתפקיד המנכ"ל.

* חברת האינטראקטיב אידיאולוג'יק מתמזגת לתוך המשרד.

* השותפים יאיר גלר ומשה נסיס פורשים מהמשרד.

* אדם פולצ'ק נכנס לתפקיד סמנכ"ל לקוחות.