השעשועון "SMART FACE", שפותח על-ידי איש הטלוויזיה עודד מנשה, נמכר לערוץ המסחרי הספרדי CUATRO על-ידי חברת דורי מדיה.
"SMART FACE" הוא פורמט שעשועון טריוויה מקורי, במסגרתו המתמודדים נשאלים שאלות, ועליהם למצוא מישהו ברחוב שיענה עבורם על השאלות.
הגירסה הספרדית הופקה על-ידי חברת MANDARINA. השעשועון עלה לאוויר בספרד ביום שני שעבר, והוא משודר מדי ערב. הפרקים הראשונים הגיעו לרייטינג כפול מהרייטינג הממוצע לרצועת שידור זאת.
נדב פלטי, נשיא ומנכ"ל דורי מדיה גרופ, מסר כי "אנחנו במשא-ומתן עם ערוצי טלוויזיה נוספים לרכישת הפורמט".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.