השיחה: פישר מתארח באירוע של מודל האו"ם הישראלי

מה אמר נגיד בנק ישראל באירוע הפתיחה של מודל האו"ם הישראלי? ■ מה עשה רונן שמיר עם סגל מכבי תל-אביב בכדורגל? ■ וגם: גיא קלנר לא רודף אחרי התמונה המושלמת

אירוע הפתיחה של מודל האו"ם הישראלי (ISRAMUN) נערך אתמול (ב') בקמפוס המסלול האקדמי של המכללה למינהל בראשון-לציון. האירוע נערך תחת הכותרת: "It's Not All About the Money" ואורח הכבוד והנואם המרכזי במהלכו היה נגיד בנק ישראל, פרופ' סטנלי פישר. עוד נכחו באירוע רון אדם ראש המחלקה לעניינים בינלאומיים במשרד החוץ, ואנשי המכללה למנהל: נשיא המסלול האקדמי פרופ' זאב נוימן, פרופ' פרנסיס רדאי מרצה בכירה בבית הספר למשפטים של המכללה, ריקי שפרינצק, מנהלת אגף קשרי חוץ, וניתאי לוי ודרור אדרי מנהלי הפרויקט. "מודל האו"ם" מתקיים בכ-20 מדינות מדי שנה בכמה מהאוניברסיטאות היוקרתיות בעולם כגון הרווארד, ייל ואחרות.

פרנסס רדאי, מודל האו
 פרנסס רדאי, מודל האו

פרנסס רדאי

בנאומו התייחס פישר למשבר באירופה ואמר כי אם המשבר לא ייפתר ייתכן שהשלום והסדר באירופה לא יהיו כפי שהם כיום. לדבריו, "כולם יאשימו את גרמניה, בדומה למצב שהיה לפני מלחמת העולם הראשונה. נראה כי גרמניה לא רוצה לקבל את תפקיד המנצחים. לא הייתי רוצה להיות במקום אנגלה מרקל שאם היא תעשה מה שנדרש, ייתכן שלא תיבחר שוב". עוד ציין פישר בפני הסטודנטים, כי "ישנן מספר מדינות שצריכות לוותר על חלק גדול מהריבונות שלהן כדי להציל את האירו ואם הן לא יעשו זאת, יש מצב שהאיחוד האירופאי ייעלם".

לא רודף אחרי התמונה המושלמת

הצצה לאלבום התמונות של גיא קלנר, מנכ"ל משרד הפרסום ענבר-מרחב-ניסן

"אני לא ממש חזק בצילום, אבל דווקא בגלל זה אני כל-כך אוהב את השימוש באינסטרגם. האפשרות לצלם כל דבר, בזמינות מלאה, ללא צורך בציוד והצדקות מיותרות, עושה את העבודה. "מה שמנחה אותי, זה לתפוס את הסיטואציה, לא בהכרח את התמונה המושלמת. זה מגיע בעיקר מעולמות של משפחה, חברים, עבודה ורגעים מיוחדים. למעשה, השימוש העיקרי שלי הוא לא צילום, אלא תיעוד בזמן אמת של רגעים מהחיים".

אינסטגרם / צילום: גיא קלנר
 אינסטגרם / צילום: גיא קלנר

1. בן גוריון. "התמונה צולמה בצריף בן גוריון בשדה בוקר. האיש מהווה בעיניי סמל למנהיגות, ציונות, ערכים ודוגמה אישית. תכונות נדירות ביחס למנהיגות הישראלית בת ימינו. השראה אמיתית".

אינסטגרם / צילום: גיא קלנר
 אינסטגרם / צילום: גיא קלנר

2. פרזנטציה. "מהשלבים המרכזיים בעבודה מול לקוח בתחום הפרסום. כולם מרוכזים אבל כל אחד בחלק שלו. אגב, הפרזנטציה הייתה מאוד מוצלחת".

אינסטגרם / צילום: גיא קלנר
 אינסטגרם / צילום: גיא קלנר

3. משפחה. "התמונה הראשונה שלי באינסטגרם. רגע אמיתי של בית. אשתי ושתי הבנות בדרך לעוד בישול מוצלח. מטבח משפחתי פעיל".

אינסטגרם / צילום: גיא קלנר
 אינסטגרם / צילום: גיא קלנר

4. שוויון בנטל. "צילמתי את התמונה במהלך ההפגנה האחרונה, בנושא השוויון בנטל. השלט תפס אותנו מיד עם מסר פשוט וקולע. אי אפשר היה לבטא את התחושה בקהל המפגינים בצורה טובה יותר. קופירייטינג מעולה".

שלום כיתה א' - הגרסה העסקית

משרדי HP ישראל ברעננה עברו השבוע טרנספורמציה. את השקט ואת מקומם של אנשי עסקים הממתינים לפגישה בלובי, תפסו ילדים וילדות אשר התרוצצו מרוגשים. הסיבה להמולה: בחברה הפעילו את תכנית "שלום כיתה א'" - תוכנית מיוחדת עבור ילדי העובדים העולים השנה לכיתה א'. בסה"כ נכחו במפגש כ-120 ילדים והוריהם, אשר נהנו משעתיים של פעילות ספורטיבית חווייתית. בסיום האירוע קיבלו הילדים אריזת שי אשר כללה מוצרים בהם יוכלו להשתמש בשנת הלימודים הקרבה.

עובדי HP שילדיהם עולים לכתה א' חוגגים / צילום: ענבל סימון
 עובדי HP שילדיהם עולים לכתה א' חוגגים / צילום: ענבל סימון

ילדים והורים ב-HP

גם במשרדי חברת אפלייד מטריאלס, הממוקמים ברחובות, התקיים אירוע חגיגי לילדי העובדים העולים השנה לכיתה א'. אירוע זה כלל מספר תחנות יצירה וקישוט קלמרים, הפעלות שונות, צפייה בהצגה של מילקי ומילקיטו וחלוקת ציוד בית ספר לכל ילד.

בחברת מיקרון חילקו, כבכל שנה, לילדי העובדים שעולים לכיתה א' חבילה מלאה בכל מה שזאטוט צריך לבית הספר - מחברות, קלסרים, קלמרים וכלי כתיבה.

נשות הכדורגלנים

רונן שמיר, מנכ"ל TOUS מותג התכשיטים שעשה עלייה מספרד, עשה אתמול כבוד לחברים הספרדים בסגל מכבי תל-אביב בכדורגל. שמיר סגר את חנות המותג בקניון עזריאלי לטובת הלגיונרים הספרדים שגייסה הקבוצה השנה, כדי שיוכלו להרגיש בבית ולפנק את נשותיהם בתכשיטי המותג שנוסד בשנת 1920.

רונן שמיר, אוסקר גרסיה / צילום: ראובן שניידר
 רונן שמיר, אוסקר גרסיה / צילום: ראובן שניידר

רונן שמיר ואוסקר גרסיה

הגיעו לבחור מהקולקציה החדשה במחירים מיוחדים תוך כדי שתיית שמפניה: אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל-אביב, ג'ררד אוטט עוזר מאמן מכבי תל-אביב, ג'ורדי קרויף המנהל הספורטיבי, ג'ק אנגלידיס נציג בעלי מכבי תל-אביב ושחקני הקבוצה קרלוס גרסיה וגונזלו גרסיה.

זזים

מירב לפידות, דוברת דואר ישראל, הודיעה כי ברצונה לסיים את תפקידה, אותו היא ממלאה ב-5 השנים האחרונות ■ סימו טובול מונה לקונסול של כבוד לרפובליקת מולדובה ■ טל אפטהמונה למנכ"ל גרופון תיירות ■ אלעד אביב מונה למנהל הפיתוח העסקי של קבוצת מיתוס ■ עפר קליין מונה לראש אגף כלכלה ומחקר בקבוצת הראל ביטוח ופיננסים ■ טל קרן מונה לסמנכ"ל השיווק והפרסום של רשת שמרת הזורע ■ דני גאוני מונה לסמנכ"ל מכירות FOX ישראל ■ אבי קדמי מונה למוביל קבוצת המוצרים בחברת לייבפרסון ■ דרור בין מונה לנשיא ומנכ"ל רד תקשורת מחשבים. יחליף את אפי ווכטל הפורש לגמלאות ■ דוד קסטל מונה לסגן נשיא לשכת הספנות הישראלית.