מנכ"ל פרטנר: "אין לשינויים בבעלות השפעה על פעילותנו"

חיים רומנו דוחק בעובדים לשים דגש על שירות לקוחות: "שביעות-רצון לקוחותינו הייתה ועודנה המטרה החשובה ביותר לה אנו מחויבים. לצורך כך נדרשת עבודת צוות"

מנכ"ל פרטנר חיים רומנו מגיב במכתב ששיגר לעובדים על ביטול עסקת רכישת סקיילקס על-ידי האצ'יסון, מה שדוחף את אילן בן-דב להסדר חוב במיליארדי שקלים. סקיילקס מחזיקה בשליטה בפרטנר.

"אין לשינויים בבעלות החברה השפעה על פעילותנו ומחויבותנו היומיומית", כותב רומנו לעובדים. "אנו ממשיכים לשקוד ולפעול נמרצות ליישום האסטרטגיה אותה התווינו למיקוד וחיזוק מערכת היחסים עם לקוחותינו. ההשקעה העקבית בנכסי החברה ואיתנותה הפיננסית מהווים פלטפורמה להתמודדות מוצלחת עם אתגרי השוק".

רומנו דוחק בעובדים להמשיך להתמקד בשירות ללקוחות וכותב כי "שביעות-רצון לקוחותינו הייתה ועודנה המטרה החשובה ביותר לה אנו מחויבים. בכדי לעמוד בהצלחה באתגר זה נדרשת עבודת צוות, אותה אתם מבצעים באופן ראוי לציון. כלל החטיבות נרתמות בכל ממשקי המגע בכדי להעניק חווית שירות מקצועית איכותית ומובילה. פעולות אלו ניכרות ונושאות פרי".

סאני של בן דב הייתה אמורה למכור את מניות השליטה בסקיילקס לידי האצי'סון בתמורה ל-125 מיליון דולר. בד בבד, אמורה הייתה סאני לרכוש מסקיילקס את פעילות השיווק של מכשירי הסלולר של סמסונג, בתמורה ל-100 מיליון דולר, כשבעתיד תוכל סקיילקס לקבל מסאני תשלומים נוספים, שיגיעו לעד 100 מיליון שקל, בהתאם לתוצאות פעילות זו בשלוש השנים הקרובות.

האצ'יסון, כידוע, ביטלה את העסקה ונימקה זאת בין היתר ב"אי נכונות אחד המצגים של סאני בהסכם הרכישה", ובכמה הפרות נוספות של אותו הסכם, וזאת לצד הנימוק של ירידה מהותית בתוצאות הפעילות של חברת פרטנר.