לא נפרדים: תקציב זוגלובק נשאר במקאן-אריקסון

לאחר פגישות עם המשרדים באומן, ברוקנר ו-LEAD, החליטו בזוגלובק שלא לצאת למכרז על תקציב הפרסום ■ מקאן יטפל גם בתקציב הפרסום של אבן קיסר

הנהלת זוגלובק החליטה שלא לצאת למכרז בשלב זה ולהותיר את תקציב הפרסום של החברה במקאן-אריקסון - כך נודע ל"גלובס".

כפי שנחשף ב"גלובס", בתקופה האחרונה שקלה זוגלובק להפסיק את ההתקשרות עם מקאן-אריקסון, עמו היא עובדת מזה 4 שנים, ולצאת למכרז על תקציב הפרסום. לצורך זה נערכו פגישות עם מספר משרדי פרסום, בהם באומן-בר-ריבנאי, ברוקנר-נטע-יער ו-LEAD.

מקאן-אריקסון זכה בתקציב זוגלובק בתחילת 2008, לאחר מכרז שבו לקחו חלק 5 משרדים: מקאן-אריקסון, אדלר-חומסקי, באומן-בר-ריבנאי, ראובני-פרידן וזרמון-גולדמן. תקציב הפרסום, כפי שהוגדר אז על-ידי החברה, עמד על כ-7 מיליון דולר בשנה.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי לפחות בשנים האחרונות פרסמה החברה בהיקפים צנועים בהרבה. ב-2010 עמד היקף הפרסום של החברה על כ-7 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כ-2 מיליון דולר במחירים ריאליים. ב-2011 פרסמה החברה בהיקף של כ-4.3 מיליון דולר, וב-2012 הפסיקה החברה לפרסם לחלוטין.

לפני כשנה נקלעה זוגלובק למשבר, כתוצאה מבעיה בקו ייצור הפסטרמה. ההשקעות שאליהן נדרשה החברה הביאו למיקוד גבוה יותר בייצור, מה שגרר עצירה מוחלטת כמעט בהיקפי הפרסום. עתה מתכוונים בחברה לחזור לפרסם בהיקפים גבוהים יותר - בשלב זה באמצעות מקאן-אריקסון.

יטפל גם באבן קיסר

כמו כן, המשרד צירף לעצמו באחרונה תקציב פרסום חדש - של אבן קיסר. החברה עוסקת בייצור ושיווק של משטחי קוורץ עבור יותר מ-40 מדינות בעולם.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של אבן קיסר עמד ב-2012 על כ-2.8 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כמיליון דולר במחירים ריאליים.