דיוטי פרי "מרוקנת את הכספומט": תחלק כ-280 אלף דולר

במסגרת פעילות קידום מכירות בפסח, דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון תחלק ללקוחות 150 אלף דולר במזומן לרכישות בחו"ל ושוברי קנייה בשווי 128 אלף דולר

במסגרת פעילות קידום מכירות שתתקיים בתקופת הפסח, בתאריכים 18.3-1.4, דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון תחלק לנוסעים שירכשו בחנות סכום מצטבר של 150 אלף דולר במזומן לרכישות בחו"ל, וכן תחלק שוברי קנייה לרכישה בחנויות האופנה והספורט ובחנויות ויקטוריה'ס סיקרט בשווי 128 אלף דולר.

במסגרת הפעילות, שתקרא "מרוקנים את הכספומט", כל נוסע שירכוש בחנות בסכום של מינימום 250 דולר ממגוון המוצרים (למעט סיגריות), יקבל שובר עם קוד למשיכה באחד מ-5 מכשירי הכספומט שיוצבו בכניסה המרכזית לחנות.

כל משיכה תזכה את הנוסע או בדולרים לרכישה בחו"ל. הסכומים שיחולקו בכל יום ינועו בין 20 ל-2,000 דולר. בנוסף, כאמור, יחולקו אלפי שוברי קנייה, למימוש בחנויות האופנה והספורט (כולל בחנות ויקטוריה'ס סיקרט), בשווי כספי הנאמד בכ-128 אלף דולר.

שלומית רשף, מנהלת השיווק של דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, ציינה כי "מדובר בפעילות שיווקית שהינה פועל יוצא לאסטרטגיה השיווקית שלנו, המחזקת את מעמדו של הדיוטי כמקום אטרקטיבי - הן מבחינת כדאיות הקנייה והן מבחינת החוויה והערך המוסף שאנו מייצרים עבור קהל הנוסעים".