תקציב שומרי משקל עובר למשרד הפרסום AVRAHAM

התקציב, בהיקף כ-4.7 מיליון דולר, טופל בעשור האחרון בגליקמן-נטלר-סמסונוב

משרד הפרסום AVRAHAM יטפל בתקציב הפרסום של שומרי משקל - כך נודע ל"גלובס".

על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום, חברת שומרי משקל מפרסמת בשנים האחרונות בהיקף של כ-1.5 מיליון דולר בשנה במחירים ריאליים. לפי הנתונים, החברה פרסמה ב-2010 בהיקף של כ-5.2 מיליון דולר במחירי מחירון, ובשנתיים שלאחר מכן הקטינה במעט את ההיקפים ל-4.4 ב-2011 ול-4.7 מיליון דולר ב-2012.

מערכות יחסים יציבות

שומרי משקל מקפידה על מערכות יחסים ארוכות ויציבות עם משרדי הפרסום שלה. בעשור האחרון טיפל בתקציב משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, שזכה בו במסגרת מכרז שבו לקחו חלק גם פובליסיס אריאלי ופוגל-לוין, שפרשו כבר בשלבים הראשונים, רגב-קויצקי, פלד-מזרחי ונפתלי-אברהם - שבגלגולו החדש כפרסום AVRAHAM זכה בתקציב כעת.

גם לפני החיבור לגליקמן הייתה לשומרי משקל התקשרות יציבה עם משרד הפרסום שלה: התקציב טופל במשך 4 במשרד בפרסום גלזר-בר, ובחברה הוחלט לעזוב אותו רק לאחר שהמשרד נקלע לקשיים והתפרק.

שומרי משקל היא חברת ההרזיה הגדולה בישראל. תחת ניהולה קיימות כ-520 קבוצות תמיכה. לאורך השנים התמקדו הפעילויות הפרסומיות בהשקת תוכניות הרזייה ייחודיות, האחרונה שבהם של השיטה העדכנית ביותר של החברה - נקודות פלוס.

דודיק כץ, שותף בפרסום AVRAHAM, אישר את הידיעה.