איש השיווק של מארס: שרון ישראלי, סמנכ"ל השיווק של הנקל סוד

ישראלי נבחר ע"י איגוד השיווק בזכות מהלך החדשנות של סוד בשוק ניקוי הרצפות

‎‎ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה בשרון ישראלי, סמנכ"ל השיווק של הנקל סוד, כאיש השיווק של חודש מארס 2013. זאת, בזכות מהלך החדשנות של סוד בשוק ניקוי הרצפות.

‏המהלך מבוסס על תובנה צרכנית ייחודית אשר זוהתה במחקר, לפיה כ-40% מצרכני נוזלי ניקוי הרצפות נוהגים להוסיף פקק של מרכך כביסה לדלי כדי לקבל עוצמת ריח חזקה יותר. עקב כך השיקה החברה סדרת נוזלי ניקוי רצפות בניחוחות מרככי הכביסה של "סוד".

‏ועדת השיווק של האיגוד הסבירה את הבחירה: "המהלך הוכיח את עצמו כמוצלח ביותר, כשהוא מעלה את נתח השוק של 'סוד' ב-280%, פי 3 מנתח השוק בשנת 2011".

‏‏בתפקידו הקודם שימש ישראלי כסמנכ"ל אסטרטגיה במשרד הפרסום פוגל-אוגילבי. הוא בעל תואר ראשון ושני במינהל עסקים.