תקציב הפרסום של רשת הרמוניה עובר ליהושע TBWA

ב-2012 עמד היקף התקציב של רשת הרמוניה על כ-5.3 מיליון דולר במחירי מחירון

תקציב הפרסום של רשת כלי הבית הרמוניה עובר למשרד הפרסום יהושע TBWA - כך נודע ל"גלובס".

רשת הרמוניה נמצאת בבעלות מירן מלכה, אחיו של אבי מלכה, בעלי קבוצת ריטייל ישראל. כפי שפורסם ב"גלובס", לפני מספר שבועות העביר אבי מלכה את כל תקציבי קבוצת ריטייל ישראל לידי יהושע TBWA.

רשת הרמוניה נרכשה על-ידי מירן מלכה בשנת 2006, לאחר הליך של הקפאת הליכים. באותה תקופה מנתה הרמוניה 4 סניפים בלבד, אך לאחר הרכישה החל מלכה לפתוח סניפים חדשים ובמקביל הרחיב את תמהיל המוצרים הנמכרים ברשת.

כיום מונה הרשת 26 סניפים, ומשווקים בה מוצרים שונים לבית כגון כלי בית, כלי בישול, ריהוט משלים, חפצי נוי, טקסטיל בית ואביזרי גינה.

לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, היקף הפרסום של רשת הרמוניה עמד בשנת 2011 על כ-4.8 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כ-1.5 מיליון דולר במחירים ריאליים. ב-2012 גדל התקציב במעט לכ-5.3 מיליון דולר במחירי מחירון.

בשנתיים האחרונות טופל תקציב הפרסום של הרשת בידי משרד קונקט מדיה, וחלק קטן ממנו, כמו הפקת הקטלוגים, הופקד בידי משרד הפרסום אופטימום.

בשנים האחרונות התמקדה אסטרטגיית הפרסום של הרמוניה בפרסומי הארד סייל, אך לפחות ברמה ההצהרתית יש כיום כוונה לשנות התנהלות זו.

לדברי מירן מלכה, "המעבר לעבודה עם משרד הפרסום יהושוע TBWA נועד ליצור שפה תקשורתית חדשה, הכולל בין היתר בחירת פרזנטור למותג, קמפיין שיעלה גם בטלוויזיה, באינטרנט, קמפיין חוצות, הקמת אתר משודרג ופעילות מתחת לקו, על מנת לחזק את עיקר הפעילות של הרשת".

לדבריו, המהלך נועד לרכז את מאמצי השיווק, הפרסום, המדיה והסחר של הרשת יחד עם פעילות קבוצת ריטייל ישראל, הנמצאת כאמור בבעלות אחיו - אבי מלכה.