איציק אלרוב: "התמיכה בדנקנר - היגיון מעוות של ראשי הרשויות"

כך אמר היום איציק אלרוב, ממובילי המחאה החברתית בתגובה למסיבת העיתונאים שמקיים מרכז השלטון המקומי, לתמיכה באיש העסקים נוחי דנקנר

"פעם אחר פעם מתפרסמים תחקירים בכלי התקשורת על כך שרשת שופרסל שברשות נוחי דנקנר מנצלת את חוסר התחרות בפריפריה ומוכרת לתושבים שם מוצרים במחירים יקרים יותר לעומת המרכז ולמרות זאת, ראשי הרשויות בפריפריה התייחסו לממצאים אלו בדממה מוחלטת".

כך אמר היום (ג') איציק אלרוב, ממובילי המחאה החברתית ומוביל מחאת הקוטג' של 2011, בתגובה למסיבת העיתונאים שמקיים מרכז השלטון המקומי, לתמיכה באיש העסקים נוחי דנקנר. (למסע"ת - לחצו כאן)

אלרוב הוסיף כי "תושבי הפריפריה זכאים לראשי רשויות שיובילו מאבק כנגד התייקרויות החשמל, המע"מ, המים והמזון. חבל שבמקום זאת, הם מקבלים מנהיגות רופסת ומעוותת שמעדיפה את טובתם של אנשי עסקים פרטיים, שלהם אחריות לא מועטה ליוקר המחיה בישראל, על חשבונם של התושבים".

אתמול פנה דנקנר למרכז השלטון המקומי וביקש לבטל את האירוע כיוון ש"ישנם גורמים העלולים לתת לרצון הטוב והאותנטי שלכם פרשנות צינית ולא נכונה".

נציגי הרשויות המקומיות ביטלו את צעדת התמיכה שהייתה מתוכננת מבית סוקולוב בת"א לעבר מגדלי עזריאלי, אך מקיימים כאמור את המסע"ת. זאת, נוכח התרומות של דנקנר וקבוצת אי.די.בי לרשויות המקומיות לאורך השנים, שלפי מרכז השלטון המקומי הסתכמו בכחצי מיליארד שקל.