הפרסומת לדואר - הכי אהובה השבוע; מזרחי-טפחות - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירה של הפרסומת לבנק מזרחי-טפחות בכיכובו של דביר בנדק גבוהים ב-30% מהממוצע

הפרסומת של דואר ישראל, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, בכיכובם של אלי ומריאנו, מדורגת בשבוע השני ברציפות בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר. שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 21.0%.

נזכיר כי הפרסומת, שעוררה סערה ציבורית בטענה שהיא מעודדת הטרדה מינית, דורגה בשבוע שעבר בראש טבלת האהובות וכן בראש הזכורות.

השבוע תופסת את ראש טבלת הזכורות הפרסומת החדשה של בנק מזרחי-טפחות, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG, בכיכובו של דביר בנדק שנוסע עם כלבו ברחבי הארץ כדי לגרום לאנשים לעבור בנק. זהו השבוע הראשון של הפרסומת באוויר, ושיעורי הזכירה שלה גבוהים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.7%.

לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, הפרסומת של מזגני טורנדו, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, כלל לא שודרה במהלך השבוע האחרון, ולמרות זאת דורגה במדד הזכורות והאהובות.

yes הכי מושקעת

הקמפיין של yes, בכיבובה של ג'וליה לואיס דרייפוס, באמצעות משרד הפרסום מקאן-אריקסון, הוא קמפיין הפרסומות המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על כ-2.4 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת).

בשבוע שעבר הפרסומת המושקעת ביותר הייתה של בזק 144, עם סך השקעה נמוך משמעותית העומד על 1.2 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך בהשוואה למספרן שבוע שעבר ועומד על 482, לעומת 529 בשבוע שעבר.

סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים דומה יחסית לשבוע שעבר ועומד על כ-46.3 מיליון דולר, לעומת כ-47.1 מיליון דולר בשבוע שעבר.

פירסומות
 פירסומות