נימוח ונינוח: בית הקפה-קונדיטוריה הצרפתי "גלי'ס בכפר-סבא

בלב אזור התעשייה המפויח של כפר סבא תמצאו את בית הקפה הנינוח עם קפה נהדר, הקרואסונים פריכים, חמאתיים, ממולאים שוקולד מריר איכותי, ומיוצרים במקום

אזור התעשייה המפויח של כפר סבא. כפר סבא מזרח. חמש דקות מקלקיליה, מאלפי מנשה, משדה ורבורג, מהוד השרון, מכביש 6. שזה אומר - הרבה מוסכים פעילים, בנייני משרדים לרוב, ולא מעט נהגים אשר דולקים אחר חניה, ובדרך צופרים לנהגים שמלפנים. איכשהו, בתוך כל זה, צצו כמה מקומות נחמדים, אשר משרים אווירה נינוחה, והמיוחד שבהם הוא בית הקפה-קונדיטוריה הצרפתי "גלי'ס", שעבור שהייה בו, שווה לצלוח את תמונת הדרך האפרורית ואת צפירות הנהגים. אם האוטו שלכם שם באחד המוסכים, בכלל הרווחתם.

הקפה נהדר, הקרואסונים פריכים, חמאתיים, ממולאים שוקולד מריר איכותי, ולהבדיל ממרבית בתי הקפה בארץ, המקבלים את הקרואסונים שלהם (קפואים ולא אפויים) מארבעה-חמישה מפעלים (אין מה לעשות, להכין קרואסונים זו חתיכת התעסקות האורכת שעות), ב"גלי'ס" הקרואסון מיוצר במקום. כך גם לחמי שאור והלחמניות הטריות המשמשים להכנת סנדוויצ'ים טעימים, פוקצ'ינות מקמח מלא ושבלולי פוקצ'ה, במלית ירקות קלויים וגבינות משובחות, ושלל המאפים המפתים - מבורקסים על בסיס חמאה ועד קיש תרד נימוח, נדיר באיכותו.

התע"ש 20 כפר סבא. שעות פתיחה: א'-ה' 7:00-17:00 (הקונדיטוריה פתוחה עד 18:30), ו' 7:00-14:30, שבת סגור. טלפון: 09-7670133