חדשות 10 השלימה את המעבר לירושלים בהשקעה של 20 מיליון שקל

החלה לשדר מהאולפן החדש בבניין JCS ברחוב יפו ■ מעבר חברת החדשות לירושלים הוא הצעד האחרון שנדרש מערוץ 10 כדי לעמוד בהסדר הארכת זיכיונו

עם סוף שנת תשע"ג, חברת חדשות ערוץ 10 השלימה את העברת מרכז פעילותה ושידוריה לירושלים והחלה השבוע לשדר משם את משדרי החדשות, כולל המהדורה המרכזית. זאת, כחלק מההתניות בחוק שערוץ 10 צריך לעמוד בו.

האולפן החדש, שנבנה בקומת הקרקע בבניין JCS ברחוב יפו בירושלים, מהווה את השלב הראשוני בפרויקט המעבר.

הערוץ השקיע 20 מיליון שקל בבניית האולפן וברכישת ציוד מתאים. מדובר בין היתר על בניית אולפן חדשות, חדרי שידור, חדרי עריכה וניהול ועוד.

מעבר חדשות 10 לירושלים הוא הצעד האחרון שנדרש מהערוץ כדי לעמוד במחויבויות שנקבעו בהסדר הארכת זיכיונו וקבלת רישיון שידורים ל-15 השנים הקרובות. כעת עמלים בערוץ על השלמת מסמכי הבקשה לרישיון זה, אותם יהיה על קברניטי הערוץ להגיש עד לסוף השנה האזרחית.

יו"ר מועצת הראשות השנייה, אילן אבישר, בירך את ערוץ 10 על המעבר לירושלים: "כמי שמייצג את האינטרס הציבורי בכל הקשור לשידורי הטלוויזיה המסחרית ובכללם שידורי החדשות, אני שמח לראות חברת חדשות נוספת שקבעה את משכנה בירושלים".

אבי בלשניקוב, יו"ר ערוץ 10, מסר כי "החלטנו שהמעבר של חברת החדשות לירושלים לא ייעשה רק כדי לעמוד בתכלית החוק, אלא כחלק מראייה ארוכת-טווח, חלק מתוכנית השקעות בערוץ 10 ובחדשות 10 לטווח הארוך".

רפי גינת, מנכ"ל ערוץ 10, הוסיף ואמר כי "ערוץ 10 לקח על עצמו סדרה של מחויבויות כחלק מהסדר הארכת הזיכיון, ואני גאה לומר שאנחנו עומדים בכל אחת מהמחויבויות, הן מבחינת המשך התמיכה הבלתי מסויגת מצד בעלי המניות, הן בתוכן מסוגה עילית - וכעת גם עם השלמת המעבר של חברת החדשות לירושלים".