תערוכת IFA: סוני ולנובו חשפו דגמי לפטופים חדשים

סוני הציגה את סדרת ה-Vaio Fit המגיעה בגדלי מסך של 13, 14 ו-15 אינץ' ■ לנובו הציגה את דור ההמשך של דגם היוגה - יוגה 2 פרו המגיע עם מסך מגע בגודל 13.3 אינץ'

סוני חשפה בתערוכת האלקטרוניקה IFA שנפתחה בסוף שבוע זה בברלין את דגמי הלפטופים ההיברידיים החדשים שלה (הכלאה של לפטופ וטאבלט).

סוני הציגה את סדרת ה-Vaio Fit המגיעה בגדלי מסך של 13, 14 ו-15 אינץ'. הדבר המייחד את הלפטופים האלו הוא המסך המסוגל להסתובב ב-180 מעלות, להתקפל ולהפוך לטאבלט. המסכים של ה-Fit מגיעים עם טכנולוגיה בשם Triluminos, אשר כוללת פילטר צבע מיוחד הנותן תחושה שהצבעים על הצג נראים יותר טבעי וחיים. את המסך פיתחה ושיווקה חברת אנטריג הישראלית.

נפח האחסון של המחשב עומד על 512 ג'יגה בטכנולוגיית SSD המהירה. המשקל של המחשב עומד על רק 1.2 ק"ג.

דגם אחר של סוני הוא Vaio Tap 11 המגיע עם מסך מגע בגודל 11 אינץ' המאפשר לנתק אותו מהמקלדת ולעבוד איתו גם בתצורת טאבלט. המסך מתחבר באמצעות מגנט למקלדת ומאפשר בקלות לשנות בין מצב טאבלט ללפטופ. נפח האחסון של ה-Tap עומד על 512 ג'יגה, מעבד מהדור הרביעי של אינטל ומשקל יחסית כבד של 780 גרם (ללא המקלדת).

לנובו הציגה את דור ההמשך של דגם היוגה - יוגה 2 פרו המגיע עם מסך מגע בגודל 13.3 אינץ', איתו ניתן לעבוד גם בתצורת לפטופ רגילה וגם כטאבלט. בנוסף אפשר להעמיד את המחשב כמו אוהל ולצפות בסרטים וגם להפוך לגמרי את המסך לצד השני, כאשר המקלדת נשארת בצד האחורי.

היוגה 2 מגיע עם מסך ברזולוציה גבוהה מאוד של 3200 על 1800 פיקסלים, משקל של 1.39 ק"ג, עובי של 15.5 מ"מ וסוללה המסוגלת לעבוד כ-9 שעות (על-פי נתוני היצרן). נפח האחסון של המחשב עומד על 512 ג'יגה בטכנולוגיית SSD המהירה ומעבד מהדור הרביעי של אינטל.