רן דנאי, מנכ"ל יוניון מוטורס - יבואנית טויוטה, נבחר לאיש השיווק של נובמבר על-ידי איגוד השיווק הישראלי. דנאי נבחר בזכות מהלכי שיווק למכירת טויוטה קורולה החדשה.
על-פי נתוני החברה, מאז ההשקה באוגוסט 2013 נמכרו 4,377 רכבים מדגם טויוטה קורולה החדשה.
בנימוקי איגוד השיווק נכתב כי מדובר בתהליך שיווקי שארך תקופה ארוכה. בין היתר ניתן לציין את מעורבותו של היבואן הישראלי בתהליך השיווק, שהחלה מתכנון הרכב והתאמתו לצרכים ודרישות הלקוח הישראלי, שהינה מעורבות חריגה בענף, ואשר בנתה את היסודות להצלחה.
עוד נכתב בנימוקים לבחירה כי "העבודה המדויקת במיצוב הדגם, עבודת הפרסום ויחסי הציבור, עבודה מול ציי הרכב וחברות הליסינג - כל אלה חברו יחדיו והביאו את הקורולה החדשה להצלחה גדולה ולשבירת שיאי המכירות בישראל".
דנאי מכהן בתפקיד מנכ"ל יוניון מוטורס מזה 3 שנים ועובד בחברה כבר 8 שנים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.