שמרת הזורע רוכשת את המותג רהיטי עין חרוד מכונס נכסים

רהיטי עין חרוד סגרה במארס את המפעל בקיבוץ עין חרוד ופיטרה את כל עובדיה

רשת שמרת הזורע רוכשת את חברת רהיטי עין חרוד מכונס נכסים, לאחר שזו פשטה את הרגל בחודש מארס ופיטרה 33 עובדים.

"הרכישה הינה המשך הקו האסטרטגי אותם מובילים האחים אריה ונחום ויסמן, בעלי קבוצת ויסמן הירושלמית, להרחבת הקבוצה מעבר לחדרי מגורים, פינות אוכל וחדרי שינה, באמצעות שיווק חדרי ילדים ונוער באמצעות רהיטי עין חרוד", מסרה החברה.

רהיטי עין חרוד סגרה בתחילת מארס את מפעל הרהיטים בקיבוץ עין חרוד ופיטרה את כל עובדיה. עובדי החברה הגישו לבית המשפט בקשה למתן צו פירוק כנגד החברה, לאחר שקיבוץ עין חרוד הטיל עיקול על הציוד והמלאי שבמפעל החברה ובחנות המפעל. בנוסף הגיש הקיבוץ תביעה נגד החברה להשבת החובות אליו בגובה 1.5 מיליון שקל מתוך חובות של מיליוני שקלים לעובדים, ספקים ובנקים.

מדובר בקריסה שנייה של מפעל הרהיטים שהחל לפעול בשנת 1921, אז הוא ייצר ארגזים ולאחר מכן התפתח למפעל לייצור רהיטי ילדים ונוער מעץ מלא והפעיל 7-8 סניפים. במארס 2011 נכנס המפעל להליך פירוק, לאחר שצבר חובות של 12 מיליון שקל ונרכש על-ידי הזוג צבי ומרים לודמיר ובת-שבע יצחק-בלעדי. עוד קודם לכן הוא סגר את הסניפים, פרט לחנות המפעל שפעלה בקיבוץ.

"בישראל יש כ-1.5 מיליון ילדים (לא תינוקות) אשר צריכים ריהוט לחדר ילדים, ואנו מתכוונים לספק חלק נכבד מהביקושים", מסר אריה ויסמן, מנכ"ל קבוצת ויסמן ושמרת הזורע. "המותג עין חרוד הינו מותג ישראלי שורשי בעל ותק של מעל ל-50 שנים אשר הולם את ערכי הקבוצה, ואנו שמחים על המשך הפעילות וכניסה לתחום חדש ומרתק. בכוונתנו לפתח את המותג עין חרוד באמצעות רשת של 24 זכיינים ברחבי הארץ, שיציעו קולקציות בעיצוב אישי המתאימים לבנים, בנות וחדרי נוער".