*** הכתבה בשיתוף RAK
אתרים להשוואה ורכישה של מוצרים פיננסים זוכים לפופולריות רבה בארה"ב ובאירופה בדגש על בריטניה. שמות כמו moneysupermarket ו-comparethemarkets שחוסכים לכל צרכן בריטי שמשתמש בשירותיהם מאות ליש"ט בשנה, משתמשים בפרסומות ושיטות שיווק מתקדמות ומתוחכמות על מנת לשמור על מעמדם כמובילי שוק. בארץ התחום הזה נמצא עדיין בחיתוליו, והשאלה המעניינת היא איך מפרסמים ומשווקים את הכלים האלה לקהל הישראלי?
לדברי רמי יהודיחה, מנכ"ל ומבעלי משרד הפרסום LEAD, "עד לפני כמה שנים, אפילו לפני שנתיים-שלוש, לא יכולת באמת ליהנות מהפלטפורמה האינטרנטית כדי להעביר מסר. לא הייתה לך גמישות מלאה להעביר מסר בודד לאדם בודד. היום תחת הכותרת המאוד גדולה הזאת של Big Data אתה יכול ממש להתאים מסרים מאוד ספציפיים, מוצרים ספציפיים ושירותים ספציפיים עד לרמת הצרכן הבודד".
לדבריו, "זה 'win win', ולשירותים שהם שירותים אינטרנטיים במהותם, שמייצרים השוואה".
צפו בוידאו וראו מה חושבים המומחים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.