על רקע כניסתה של חברת עבאדי לקטגוריית החטיפים, עושה החברה שינוי גם במערך הפרסום שלה: ל"גלובס" נודע כי תקציב הפרסום של החברה ינוהל במשרד הפרסום חברון-זלצמן-שביט.
התקציב טופל בשנים האחרונות במקאן-אריקסון, לאחר שזאת רכשה את מקאן טופר בו טופל התקציב.
חברון-זלצמן-שביט נבחר לטפל בתקציב ההשקה של "חטיפי מיני", שיכלול מוצרים הקרובים לתחום המקורי של החברה - עוגיות מזרחיות. תקציב ההשקה עומד על כ-1.5 מיליון שקל שיופנו בעיקר לסרטונים באינטרנט.
את הסדרה יקדם השחקן קובי פרג', המוכר בעיקר מפעילותו לילדים ונוער כחלק מהרכב "הפיג'מות".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.