תקציב הפרסום של עבאדי עובר לחברון-זלצמן-שביט

תקציב ההשקה של חטיפי עבאדי עומד על 1.5 מיליון שקל שיופנו בעיקר לאינטרנט

על רקע כניסתה של חברת עבאדי לקטגוריית החטיפים, עושה החברה שינוי גם במערך הפרסום שלה: ל"גלובס" נודע כי תקציב הפרסום של החברה ינוהל במשרד הפרסום חברון-זלצמן-שביט.

התקציב טופל בשנים האחרונות במקאן-אריקסון, לאחר שזאת רכשה את מקאן טופר בו טופל התקציב.

חברון-זלצמן-שביט נבחר לטפל בתקציב ההשקה של "חטיפי מיני", שיכלול מוצרים הקרובים לתחום המקורי של החברה - עוגיות מזרחיות. תקציב ההשקה עומד על כ-1.5 מיליון שקל שיופנו בעיקר לסרטונים באינטרנט.

את הסדרה יקדם השחקן קובי פרג', המוכר בעיקר מפעילותו לילדים ונוער כחלק מהרכב "הפיג'מות".