המוסד מגייס מועמדים: צפו בסרטון גיוס בסגנון "ג'יימס בונד"

ארגון המודיעין הישראלי השיק אתר אינטרנט חדש לגיוס מועמדים שמציג את מגוון התפקידים: תפקידי מודיעין, טכנולוגיה וסייבר ועד לתפקידי מטה ■ סרטון הגיוס לא היה מבייש סרטי קולנוע מז'אנר הריגול והמסתורין

המוסד/ מתוך יוטיוב
המוסד/ מתוך יוטיוב

המוסד מגייס מועמדים חדשים לשורות הארגון - ומשיק אתר אינטרנט חדש שמציג את מגוון תפקידי ארגון המודיעין הישראלי - מתפקידי הליבה המבצעיים, לתפקידי מודיעין, טכנולוגיה וסייבר מהמובילים בעולם, ועד לתפקידי מטה.

הארגון גם העלה ליוטיוב סרטון גיוס מושקע, שמציג את השירות בארגון באור יוקרתי, ושנראה כאילו לקוח מעולם סרטי הקולנוע של "ג'יימס בונד". הסרטון קורא לציבור להצטרף לשירות בארגון לעבודה "פותחת דלתות", "לא בדיוק משחק ילדים", "לא בדיוק 9:00 עד 17:00", כדי ליצור עולם בטוח יותר. הסרטון נחתם במשפט: "הדמיון שלכם - הוא המציאות שלי".

באתר האינטרנט תפקידי המוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים מסווגים תחת ארבעה אשכולות מרכזיים: מבצעים, מודיעין, תפקידי טכנולוגיה וסייבר ותפקידי מטה. בין התפקידים המוצעים באתר: אנשי מבצעים, הפועלים בחוד העשייה המבצעית של מדינת ישראל, לוחמי סייבר מהטובים בעולם, קציני מודיעין ועוד. באתר ניתן למצוא גם רקע על ראשי המוסד בעבר, רקע על הקמת המוסד ועוד.

ראש המוסד תמיר פרדו אמר עם השקת האתר, כי "מדינת ישראל הייתה ועודנה תחת איומים ממשיים יום-יומיים. עלינו להמשיך לגייס לשורותינו את האנשים האיכותיים ביותר, על מנת שהמוסד יוכל להמשיך להוביל, להגן ולאפשר למדינת ישראל את המשך קיומה. ההון האנושי האיכותי של המוסד הוא הסוד להצלחת הארגון. המוסד ימשיך לפעול בכל מקום ובכל זמן על מנת לשמור על ביטחונה של מדינת ישראל".