אורנג' תמכור טלוויזיות פנסוניק במחירים תחרותיים

תציע למכירה 3 מסכים חכמים בטכנולוגיית LED ■ סמנכ"ל פרטנר צביקה שיינפלד: "אנחנו הולכים לכיוון של קמעונאות מוצרי תקשורת"

לא רק סלולריים ומסלולי שיחות - ל"גלובס" נודע כי בשבוע הבא תחל אורנג' למכור גם טלוויזיות. המהלך הוא חלק ממגמה ההולכת ומתפשטת בקרב חברות הסלולר הגדולות.

כבר תקופה ארוכה מחפשות אורנג', פלאפון וסלקום תחומים נוספים להגדלת ההכנסות שלהן. 3 החברות, שמשרתות מיליוני לקוחות, מנסות לנצל את הגעתם של הלקוחות לתיקון המכשיר או לקבלת שירות, כדי להציע מוצרים נוספים בזמן שהם ממתינים במקום.

רק לאחרונה התבשרנו כי אורנג' ופלאפון החלו למכור את קונסולת המשחקים אקס בוקס One של מיקרוסופט, וסלקום תיכנס בעתיד הנראה לעין לענף שידורי הטלוויזיה דרך האינטרנט. 3 החברות מוכרות גם טאבלטים ולפטופים ללא קו סלולרי.

עם זאת, המהלך של אורנג', הנכנסת לקטגוריית הטלוויזיות, הוא יוצא דופן, וזאת לאור התחרות העזה הצפויה לה מצד רשתות החשמל, הידועות באגרסיביות שלהן.

מבחינת צביקה שיינפלד, סמנכ"ל החטיבה הקמעונאית של פרטנר, מדובר במהלך טבעי: "אנחנו הולכים לכיוון של קמעונאות מוצרי תקשורת. אנחנו מרחיבים למוצרים משלימים שמתחברים בסופו של דבר אחד לשני".

שיינפלד, שהיה בעבר סמנכ"ל השיווק בחברת ניופאן המייבאת את טלוויזיות טושיבה והאייר, רואה במסכים חכמים מוצר מתבקש למכירה בחברת סלולר.

את הטבילה הראשונה שלה במים אורנג' החליטה לבצע דווקא עם חברת פנסוניק היפנית, שכבר לא בולטת בשוק המקומי כמו היצרניות הקוריאניות. היא תציע למכירה 3 מסכים חכמים בטכנולוגיית LED של פנסוניק, אותה מייבאת לארץ חברת יורוקום (המייצגת גם את חברת הטלפונים נוקיה-מיקרוסופט).

המסכים כוללים מקלט פנימי לשידורי עידן פלוס, כניסת USB לחיבור לצפייה בתכנים ממקור חיצוני וגם טכנולוגיית Miracast המאפשרת לשדר באופן אלחוטי תכנים מהסמארטפון או מהטאבלט (בדגמים מתאימים).

ומה עם המחירים? בדיקת "גלובס" מגלה כי המחירים אטרקטיביים, במיוחד לאור ההטבה הניתנת על מסכים גדולים בדמות אחריות מורחבת והתקנה חינם.

דגם AS630 בגודל 42 אינץ' נמכר ב-3,600 שקל, כאשר באתר השוואות המחירים RET המחיר הנמוך ביותר הוא 4,450 שקל. בגודל 50 אינץ' נמכר דגם זה ב-4,900 שקל (המחיר הנמוך ב-RET הוא 5,000 שקל). דגם A410 בגודל 32 אינץ' נמכר ב-1,550 שקל (יקר יותר מהמחיר הנמוך ב-RET, העומד על 1,330 שקל).

הטלוויזיות נמכרות ב-12 תשלומים, כאשר בגדלים 42 ו-50 אינץ' מקבלים 5 שנות אחריות, הובלה והתקנה בתוך 48 שעות ומתקן קיר.

לדברי שיינפלד, כחצי מיליון טלוויזיות נמכרות בישראל בשנה, ואורנג' רוצה להיות שותפה בחגיגה הזו: "יש לנו רצפת מכירה בכל הארץ. נציגי המכירה לא צריכים להבין ב-60 דגמים כמו בחנויות החשמל, אלא רק במספר מסכים בודד, כך שבמה שהם מוכרים, הם מבינים".