כתוב בעור: בגדי העור מכבבים העונה במראה אוונגרדי ולא שגרתי

השבועות הקרובים הם הזדמנות מצוינת להתענג על העור הנצחי, בגירסת האוונגרד ובמחירי סוף עונה

הדרך המעודכנת ללבוש עור העונה היא או להעז לבחור אותו בפריטי לבוש בעיצובים ספורטיביים וקלילים יותר או כאלה שהם אוונגרדיים ופחות שגרתיים, המגיעים בגוונים מטאליים בגימורים בוהקים (במראה כמעט פלסטיק).

בדומה לשילוב בין האלגנטי לקלאסיקה של מראה הרחוב השורה על האופנה החורפית, גם פריטי העור הנשיים טובלים בהידור מסוגנן במיוחד, אם כי העונה הדגמים השונים הולכים הרבה מעבר לקלאסיקה של ז'קט העור הרך והאהוב, למקום נוקשה וזדוני וגם המעצבים המקומיים משתתפים יפה בחגיגה.

"עור הוא החומר המועדף עליי, בדגש על השילוב המעניין בינו לבין חומרים אחרים. האפשרויות העיצוביות והטכניות נרחבות הרבה יותר", מסביר המעצב אור בלינקי. "היכולת לייצר את מה שיש לי בראש, ללא צורך בתמונה מודפסת או באיור, מאפשר להוציא לפועל אובייקטים שאולי נראים לפעמים כבלתי אפשריים".

בין שמדובר בפרשנות מצומקת יותר או פחות, השוני בין הפריטים מוגדר על-ידי המשחק בפרופורציות של הגדלים, בתפרים, בפרטים, בסוגי העורות, תוך הדגשת מוטיבים שונים כמו כיסים, צווארון, חפתים, כפתורים, רוכסנים ושרוולים, כך שכל פריט לבוש מעור זוכה לייחודיות משלו.

גם בבית האופנה של "מיקאנמור" של צמד המעצ בות מורן אגקי וענת אופיר (הפועלת במתכונת סטודיו אומנים פתוח לקהל לצד חנות) תמצאו קולקציית עור מקורית ומרשימה, הכוללת תיקים ותכשיטים עם אג'נדה אופנתית חזקה, בהשראת מסע, שרובו מתרכז באפריקה אך גם גולש לאסיה ומתאפיין בחיפוש אחר צורות, מרקמים, וטכניקות שבטיות.

כך או כך, איך שלא תבחרו בו, הוא נשי, הוא סקסי והוא אופנתי - והשבועות הקרובים יהוו הזדמנות מצוינת להתענג על העור הנצחי במחירי סוף עונה.

כתוב בעור
 כתוב בעור