ה"גאון" נכנס לטבלה: הפרסומת של פריגת מובילה את הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין היונים של ביטוח ישיר הוא האהוב ביותר בשבוע האחרון ■ חצי מהפרסומות שהצליחו להתברג השבוע לטבלאות הן פרסומות של משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי

קמפיין פריגת / צילום: שוקה כהן
קמפיין פריגת / צילום: שוקה כהן

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת זה השבוע השני ברציפות הפרסומת של חברת ביטוח ישיר, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי. בפרסומת נראות שתי יונים בגן ציבורי, כשהן מוצאות מכשיר סלולרי ומנסות לחייג לבעליו. שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב- 30% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 22%.

הפרסומת של פריגת, שנעשתה גם היא באמצעות באומן-בר-ריבנאי, מדורגת השבוע בראש טבלת הפרסומות הזכורות. בפרסומת נראה שלום מיכאלשווילי בדמות מוכר במזנון "הגאון", המתמחה בהתאמת מיצים למנות שהוא מוכר. שיעורי הזכירות של הפרסומת גבוהים ב-30% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10.3%.

קמפיין חברת טרה למותג מולר, באמצעות יהושע TBWA, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם השקעה של כ-1.2 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). קמפיין הפרסומות המושקע ביותר בשבוע שעבר היה של משרד הפנים, עם סך השקעה גבוה יותר, שעמד על כ-1.7 מיליון דולר.

איציק השקו, סמנכ"ל מחקר בקבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין כי מחצית מהפרסומות שנכנסו השבוע למדד הן של משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי. מלבד הפרסומת הזכורה והפרסומת האהובה, אחראי המשרד גם לקמפיינים של בייגל בייגל, סופר-פארם וטחינה אחלה.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד, כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 478 (לעומת 503 בשבוע שעבר). גם סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים נמוך במעט מזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-38.1 מיליון דולר (לעומת כ-39.6 מיליון דולר שהושקעו בשבוע שעבר).

פרסומות 29.1
 פרסומות 29.1