LG משיקה משקפי מציאות מדומה; חינם לרוכשי סמארטפון G3

משקפי המציאות המדומה מותאמים במיוחד ל-G3 - הם משתמשים בסמארטפון לצורך ההפעלה שלהם ■ המשתמש רואה במשקפיים את המסך דרך עדשות אופטיות, כאשר התוצאה היא תחושה של מסך המקיף את שדה הראייה של המשתמש

חברת LG ממשיכה לתחזק את סמארטפון הדגל המוצלח שלה - G3. החברה הקוריאנית הודיעה שרוכשי המכשיר יקבלו במתנה את משקפי המציאות המדומה החדשים שלה (VR) שרק הוכרזו. ההצעה תהיה תקפה גם בישראל, ככל הנראה לקראת סוף החודש.

משקפיי המציאות המדומה, מותאמים במיוחד ל-G3 - הם בעצם משתמשים בסמארטפון לצורך ההפעלה שלהם. מדובר ברעיון דומה לזה הקיים במשקפיי ה-Gear VR של סמסונג וה-Note 4. המשתמש רואה במשקפיים של LG את המסך דרך עדשות אופטיות, כאשר התוצאה היא תחושה של מסך המקיף את שדה הראייה של המשתמש. המשקפיים כוללים רמקול וגם חיבור לאוזניות בלוטות'. באמצעות המשקפיים אפשר לשחק במשחקים שונים ולקבל תחושה כאילו נמצאים בתוך המשחק.

בחברת LG מספרים שתוסף ה-VR מיוצר בשיתוף פעולה עם גוגל והוא מאפשר מגוון של התנסויות במציאות המדומה, באמצעות אפליקציות ומשחקים אשר ניתנים להורדה בחנות האפליקציות של אנדרואיד. "עיצובו של תוסף ה-VR ל-G3 הוא ייחודי, וממנף את עיצוב המכשיר, ובייחוד את מיקומי כפתורי השליטה בגב המכשיר", אומרים ב-LG.

"טרנד המציאות המדומה נמצא עדיין בחיתוליו, אבל אנחנו מזהים מגמה צרכנית שהולכת ומתגברת לכדי נגישות לכלל הצרכנים", מציין כריס יאיי, סגן נשיא וראש חטיבת התקשורת השיווקית ב LG העולמית. "על ידי מינוף הטכנולוגיה של גוגל, הצרכן הממוצע יכול כבר היום ליהנות מחוויית מציאות מדומה איכותית מתמיד, ומפתחי טכנולוגיות יוכלו להראות לנו כיצד מציאות מדומה תשפר את חיינו בעתיד".

לדברי גיא דה פיצ'וטו, מנכ"ל רונלייט, יבואנית הסלולר של LG בישראל, "תחום המובייל מהווה הזדמנות להנגשת טכנולוגיות חדשות לצרכן הסופי. טכנולוגיית המציאות המדומה קיימת כבר מספר שנים, אך לא מצא את דרכו לצרכן הסופי כמוצר צריכה המוני. תחום המובייל המאופיין בתחרות גוברת לחדשנות, נותן כעת רוח גבית להטמעת הטכנולוגיה במוצרי המובייל המיובאים על ידינו לישראל, שכידוע, שוברים שיאי מכירות בכל העולם".