דיווח: פרוחורוב התחרט - ועשוי לא למכור בסופו של דבר את ברוקלין נטס

הפסיק את ההתקשרות עם חברת Evercore Partners - אותה מינה לנהל עבורו את הליך מכירת קבוצת ה-NBA ■ גורמים: המחיר הנדרש - 2 מיליארד דולר - היה גבוה מדי למשקיעים

מיכאיל פרוחורוב, ברוקלין נטס, NBA / צלם: רויטרס
מיכאיל פרוחורוב, ברוקלין נטס, NBA / צלם: רויטרס

האם מיכאיל פרוחורוב ימשיך בסופו של דבר לשלוט על ברוקלין נטס גם במהלך השנים הקרובות? דארן רובל, כתב עסקי הספורט של אתר ESPN - מדווח כי האוליגרך, ששכר את שירותיה של חברתEvercore Partners על מנת לנהל את הליך המכירה של קבוצת ה-NBA - החליט להפסיק את ההתקשרות איתה.

בשבוע שעבר, במהלך פאנל שנערך במנהטן, אמר מנכ"ל הנטס, ברט יומרק: "אני לא חושב שמשהו הולך לקרות (בעניין מכירת הקבוצה). בשנה האחרונה כל הדיבורים הם רק בתקשורת. יש לנו בעלים שמאד מחויבים לקבוצה הזאת".

סטיב קיילר, כתב אתר basketballinsiders, טען בטוויטר: "מקורות המעורים בהליך המכירה טוענים כי המחיר שנדרש עבור הקבוצה - 2 מיליארד דולר - היה גבוה מדי למשקיעים הפוטנציאליים". כזכור, זה המחיר בו נמכרה בקיץ קבוצת NBA אחרת - לוס אנג'לס קליפרס, שעברה לידיים של מנכ"ל מיקרוסופט לשעבר סטיב באלמר.

פרוחורוב מחזיק ב-80% מברוקלין נטס, אותה רכש במאי 2010 (אז עדיין תחת השם ניו ג'רזי נטס), בתמורה לכ-200 מיליון דולר. בנוסף, הוא שולט על 45% מאולמה הביתי - הברקליס ארנה. מגזין "פורבס" מעריך את הנטס ב-1.5 מיליארד דולר - הקבוצה השישית הכי יקרה בליגה. שווי הונו האישי מוערך ב-9.4 מיליארד דולר.