תקציב רשת קפה אילן'ס עובר למשרד הפרסום בריקמן

זאת על רקע כוונת ההתרחבות של רשת בתי-הקפה ■ היקף התקציב: כ-2 מיליון שקל

על רקע הצהרות על כוונות ההתרחבות של רשת בתי-הקפה אילן'ס, מבצעת החברה שינוי גם בפן הפרסומי: ל"גלובס" נודע כי הרשת העבירה את תקציב הפרסום שלה למשרד הפרסום בריקמן.

אילן'ס היא בין רשתות בתי-הקפה הראשונות שהוקמו בישראל, אבל בשונה מרשתות קפה אחרות, קצב פתיחת הסניפים שלה היה נמוך יחסית. למרות השנים הרבות בהן פועלת הרשת, היא מונה פחות מ-20 סניפים.

לאחרונה החליטו ברשת לשנות אסטרטגיה ולאפשר לראשונה פתיחת סניפים חדשים באמצעות זכיינות. כפועל יוצא מכך, במהלך שנת 2015 מתכוונת הרשת לפתוח עוד 10 סניפים חדשים. אחרי השלמת המהלך, רשת אילן'ס תכלול 24 סניפים, 16 מהם בבעלות מלאה של הבעלים יעקב לוזון ו-8 סניפים שיפעלו בשיטת זיכיון.

בניגוד לרשתות אחרות בתחום, אילן'ס לא יצאה בקמפיינים פרסומיים שוטפים ומיעטה לייצר מהלכים בטלוויזיה. הפעילות שבכל זאת נעשתה הייתה באמצעות משרד הפרסום עמית בן-נון.

עתה, הוחלט לשנות אסטרטגיה גם בתחום זה ולהפקיד את תקציב הפרסום בהיקף של כ-2 מיליון שקל בידי משרד הפרסום בריקמן, שיטפל גם ברשת בתי-הקפה וגם במותג קפסולות הקפה של אילן'ס.

טל בריקמן, מבעלי פרסום בריקמן, אישר את הידיעה ואמר בתגובה: "אנחנו גאים על הבחירה של אילן'ס בפרסום בריקמן, ושמחים לקבלם אל בין לקוחות המשרד. אילן'ס היא רשת בתי-קפה מצליחה, ועם ההבנה שלהם בקפה ושלנו בפרסום - אנחנו מתכננים להגיע רחוק".