סקר TGI: עלייה בצריכת המדיה החרדית

העיתון הנפוץ ביותר במגזר הוא היומון החרדי-ליטאי "יתד נאמן", שחשיפת מהדורת יום שלישי שלו מגיעה ל-57.9% מכלל הציבור החרדי בישראל ■ רדיו "קול ברמה", הפונה לקהל החרדי-ספרדי, מוביל עם 27.1%

צריכת התקשורת החרדית בישראל, ברדיו ובעיתונות, הולכת ועולה - כך עולה מנתוני סקר TGI החרדי המתפרסם היום (ג').

על-פי הסקר, המסכם את שנת 2014, העיתון הנפוץ ביותר במגזר הוא היומון החרדי-ליטאי "יתד נאמן", שחשיפת מהדורת יום שלישי שלו מגיעה לנתון של 57.9% מכלל הציבור החרדי בישראל, זאת לעומת 55.5% בשנת 2013.

בממוצע, חשיפתו היומית של "יתד נאמן" עומדת על 20.4% בימי חול, ושם דווקא נרשמת מגמת ירידה לעומת 26.6% בתקופה המקבילה ב-2013.

לעומתו, יריבו המר "הפלס" ממשיך להתחזק במהלך 2014 באופן כללי (ינואר עד דצמבר, ממוצע ימי חול) ועולה מ-9.9% ל-11.9%.

"המבשר" עולה מ-10.5% ל-10.7%, ו"המודיע" עולה מ-15.8% ל-16.6% בימי חול.

בסופי השבוע "המשפחה" הוא העיתון בעל החשיפה הגבוהה ביותר עם 19.5% מכלל הציבור החרדי, ושני לו הוא "יתד נאמן" עם 16.9%, ואחריהם "המודיע" עם 15.8%. "יום ליום" של הציבור הספרדי רושם ירידה בחשיפתו בימי שישי מ-6.4% ל-4.7%.

חשיפה גדולה מאוד גם לרשתות המקומונים המשרתות את הציבור החרדי, כאשר ההובלה נמצאת בידי רשת "קו - עיתונות דתית" עם 26.6%, ומיד אחר-כך ממשיכה להתחזק רשת "מרכז העניינים" עם 25.3%.

גם הרדיו החרדי שומר על כוחו. רדיו "קול ברמה", הפונה לקהל החרדי-ספרדי, מוביל עם 27.1%, למרות ירידה בנתונים לעומת שנת 2013 (27.8%); ואילו רדיו "קול חי" עומד על 24.8% חשיפה ומתחזק לעומת 2013 (23.5%).