מייסד אתר הבגידות שכבש את העולם: "השוק הישראלי רותח"

צפו בראיון עם נואל בידרמן, יהודי מקנדה שייסד את אתר הבגידות "אשלי מדיסון" ומגלגל 150 מיליון דולר בשנה ■ "הפעילות בישראל שוות ערך למדינות עם אוכלוסיות הגדולות פי 3-4 ואפילו פי 5"

עם למעלה מ-35 מיליון לקוחות רשומים ב-46 מדינות וצפי למכירות של 150 מיליון דולר ב-2015, לא ברור מה יש לנואל בידרמן, יהודי טוב מקנדה והמייסד של אשלי מדיסון (Ashley Madison), אתר הבגידות המצליח, לחפש בישראל. ובכן, מתברר שלא מעט. השוק פה אולי קטן - אבל רותח.

"אם מסתכלים על 30 הימים האחרונים, מעל 300 אלף ישראלים נכנסו לאתר, וחלקם השתמשו בשירות, וזאת קהילה פעילה בכל קנה-מידה", הוא אומר לגלובס TV. "כשמסתכלים על גודל האוכלוסייה, זה הופך את זה לקהילה סופר-פעילה. זה הופך אותה לשוות ערך למדינות עם אוכלוסיות הגדולות פי 3-4 ואפילו פי 5".

אשלי מדיסון ינסה להנפיק בלונדון

ההצלחה של אשלי מדיסון בישראל לא מובנת מאליה, בוודאי לאור הקשיים שהערימה עליו הרשות השנייה, שפסלה את הפרסומת לאתר לשידור בערוצים המסחריים שבוע בלבד לאחר שעלתה לאוויר, מהלך שהוביל למאבק משפטי שיגיע בקרוב עד לכותלי בית המשפט העליון.

לדברי בידרמן, "אני לא חושב שזה התפקיד של הרגולוטור, אני חושב שבדמוקרטיה אתה צריך לקבל את חופש הביטוי על כל גווניו וצורותיו. וזאת אחת הצורות, זאת יזמות חופשית. אז זה יהיה דיון חשוב, ומדובר בתיק חשוב לדיון בבית המשפט, בגלל שהפרסומות האלה משודרות במדינות קתוליות, בתרבויות אסייתיות, הן משודרות בהודו שמתאפיינות בחתונות בשידוך, בקנדה, בצרפת, גרמניה, ברזיל, וזה חשוב מאד שהן ישודרו גם בישראל".

צפו בראיון המלא עם בידרמן בסרטון המצורף.