תקציב המדיה של אלפא קוסמטיקס עובר למדיה קום

היקף התקציב, שטופל בשנים האחרונות ע"י זניט מדיה, עומד על 10 מיליון שקל במחירים ריאליים

תקציב המדיה של חברת אלפא קוסמטיקס, בהיקף כספי ריאלי של כ-10 מיליון שקל, עובר לחברת מדיה קום מקבוצת אדלר-חומסקי - כך נודע ל"גלובס". התקציב טופל בשנים האחרונות על-ידי חברת זניט מדיה מקבוצת פובליסיס.

אלפא קוסמטיקס עוסקת בעיקר בשיווק מותגי קוסמטיקה וטואלטיקה של מותגים בינלאומיים כדוגמת שאנל, ניוואה ועוד. מדובר במותגים שהפעילות הפרסומית הקריאייטיבית שלהם נעשית בחו"ל, ומסעות הפרסום עוברים התאמה לשוק המקומי, ולכן חברת המדיה היא הצלע המרכזית בפרסום המקומי.

לפני חודשים ספורים נערכו בזניט מדיה מספר שינויים פרסונליים - המשמעותי שבהם היה עזיבתו של גבי אטל, מי שכיהן כמנכ"ל החברה במשך מספר שנים והיה הדמות המרכזית בפעילות מול אלפא קוסמטיקס.

עבור מדיה קום מדובר בהישג חשוב נוסף מהחודשים האחרונים, המצטרף לזכייה של החברה בתקציב המדיה של פרוקטר אנד גמבל, אותו קיבלה החברה לאחר מכרז שנערך אף הוא מול זניט מדיה.

רן בר-און, מנכ"ל מדיה קום, אישר את הידיעה ואמר: "בכוונתנו להצעיד את אלפא לעידן הדיגיטלי, במקביל לפרסום המסורתי, ולתת לכל מותג את תכנון המדיה שמדויק ונכון לו מבחינת קהלים, מדיה ותקופה".

חטיבת הקוסמטיקה של חברת אלפא קוסמטיקס כוללת בין היתר את המותגים שאנל, אליזבת ארדן, ג'יבנשי,ניוואה טיפוח ועוד. בנוסף, לקבוצה שייכות החברות-הבנות אלפא תכשיטים ואלפא אקססוריז, שכוללות גם את מותג התכשיטים והאביזרים הספרדי TOUS, את מותג התיקים והאביזרים LONGCHAMP ואת מותג האופנה הספרדי DISIGUAL.