הבוגדים נחשפו: המידע שנגנב מאתר אשלי מדיסון פורסם ברשת

הפנטזיות הסודיות, פרטיהם האישיים, מספרי הטלפון ופרטי האשראי של 37 מיליון משתמשים (בהם 170 אלף ישראלים) פורסמו הלילה בדארקנט ע"י ההאקרים שפרצו לאתר הבגידות אשלי מדיסון

פרטיהם האישיים של כ-37 מיליון בוגדים ובוגדות מרחבי העולם (בהם 170 אלף ישראלים) פורסמו אתמול (ג'), כחודש לאחר הפריצה לאתר ההיכרויות אשלי מדיסון המיועד "למי שכבר נמצא במערכת יחסים". לפי אתר וויירד, 9.7 ג'יגה של מידע הועלו אתמול לרשת האפלה (דארקנט), וניתן להוריד את הקבצים באמצעות דפדפנים מוצפנים כדוגמת "תור".

כזכור, לפני חודש בדיוק נגנב המידע משרתי החברה הקנדית Avid Life Media, המחזיקה באתר ובאתרי היכרויות אחרים, דוגמת Cougar Life שנועד לנשים מבוגרות המחפשות צעירים או Established Men שנועד לגברים מבוססים המחפשים בחורות וההיפך.

ההאקרים איימו לשחרר את כל המידע הפרטי של המשתמשים אם ALM לא תוריד את אתרי אשלי מדיסון ו-Established Men באופן קבוע ותבטל את האפליקציה שלהם. אחרי יממה של חוסר ודאות, הנהלת האתר התנצלה בפני המשתמשים על גניבת הנתונים, והצהירה כי תאפשר זמנית למשתמשים למחוק את החשבונות שלהם באופן מלא מהאתר ללא תשלום - מה שעלה עד היום 19 דולר לכל חשבון.

את ההאקרים כנראה זה לא סיפק, ואמש, כאמור, נחשפו הקבצים עם כל הפנטזיות הסודיות והתכתובות של המשתמשים, לצד פרטיהם האישיים, מספרי טלפון ופרטי האשראי שלהם.

ב-ALM מאמינים שהפורץ הוא אדם עם הכשרה טכנית, שבעבר הייתה לו גישה ישירה למערכות המידע הרגיש.