צפו: הסניף הראשון של ברגר קינג שנפתח השבוע בישראל

אחרי 6 שנים של היעדרות, ענקית המזון המהיר חוזרת לישראל עם סניף ראשון ומשופע בטכנולוגיה, שיהיה הראשון מתוך 10 סניפים נוספים שייפתחו במהלך השנה הקרובה במיקומים שונים בארץ

אחרי 6 שנים של היעדרות, אחת מרשתות המזון המהיר המפורסמות בעולם חוזרת לישראל. הסניף החדש של ברגר קינג נפתח השבוע ברחוב אבן גבירול בתל-אביב, והוא הראשון מבין 4 סניפים נוספים של הרשת שיפתחו בארץ בהמשך החודש - סניף בבאר-שבע ו-3 סניפים נוספים בתל-אביב - ברמת-החי"ל, בקניון עזריאלי ובדיזנגוף סנטר.

מאחורי ברגר קינג ישראל עומדים פייר בסנינו, שמחזיק ב-75% מהפעילות בארץ, יחד עם סטיב בן-שימול. כשלשניים שותף שלישי, פייר בארוש, המחזיק ב-25% מהפעילות.

לפי התוכנית, בתוך שנה מהיום תגיע הרשת לפריסה של 10 סניפים בהשקעה כוללת של 12 מיליון דולר - סכום ההשקעה עליו התחייבו השותפים בפני ברגר קינג העולמית.

תוכנית ההתפתחות לטווח הארוך של הרשת כוללת פתיחה של עד 50 סניפים בתוך 5 שנים, כשכל הסניפים יהיו בבעלות ישירה של ברגר קינג ישראל, ולפי שעה אין תוכנית לפתיחת סניפים בזכיינות.

רמת המחירים של ברגר קינג ישראל דומה לרמת המחירים של מקדונלד'ס ובורגראנץ', כשהפערים עומדים על עד 4 שקלים לארוחה. מחיר ארוחת "וופר" למשל עומד על 41.90 שקל, לעומת 43.90 שקל לארוחת מק רויאל של מקדונלד'ס ו-44.90 שקל לארוחת ראנץ' של בורגראנץ'. מחיר ארוחת ילדים עומד על 26.90 שקל, לעומת 27.90 שקל במקדונלד'ס ו-29 שקל בבורגראנץ'.