האתגר שזכה למיליוני צפיות: האם תצליחו לצפות עד הסוף?

סרטון ויראלי חדש, שהתפשט השבוע ברשת, הציב בפני הצופים שנתקלו בו אתגר פשוט לכאורה - האם תצליחו לצפות בו עד הסוף? מיליוני גולשים השתתפו עד כה בניסוי ■ נסו גם אתם

סרטון אוטיזם / צילום: מהוידאו
סרטון אוטיזם / צילום: מהוידאו

האם תוכלו לצפות בסרטון הזה עד סופו?

זה האתגר שמציב סרטון ויראלי חדש וחכם, שמציג תיעוד של ביקור שגרתי לכאורה, של אמא ובנה במרכז קניות גדול, מנקודת מבטו של הילד.

על פניו, זו לא נשמעת כחוויה מיוחדת או מרגשת במיוחד, אלא שבמקרה הזה מדובר בילד שלוקה באוטיזם, ושטף הגירויים בקניון מייצר עבורו חוויה שונה לגמרי מזו שיחווה באותה הסיטואציה כל ילד אחר.

הסרטון, שהופק על-ידי האגודה הלאומית לאוטיזם בבריטניה, גרף עד כה כ-8 מיליון צפיות ברשתות החברתיות מאז עלה לאוויר בשבוע החולף, וזכה למאות אלפי שיתופים בפייסבוק.