בקרוב ארוחות גורמה ב-8 שקלים: מושיק רוט מצטרף לרשת 8

רוט, השף הישראלי הראשון שלמסעדה שלו הוענקו כוכבי מישלן, מצטרף לרשת מסעדות "8" המציעה מנות בשריות ב-8 שקלים בלבד ■ למרות הבדלי המחירים מול המסעדה שלו באמסטרדם, רוט טוען כי איכות האוכל במסעדה החדשה לא תהיה נמוכה

השף המוכר מושיק רוט הודיע כי בכוונתו לפתוח מסעדת קונספט חדשה שתגיש מנות במחיר של 8 שקלים בלבד. לדברי רוט, מדובר ב"קונספט של המבורגר ב-8 שקלים", ויהיו עוד מנות שהוא עובד עליהן כרגע.

רוט, השף הישראלי הראשון שלמסעדה שלו הוענקו כוכבי מישלן, מספר כי למרות הבדלי המחירים מול המסעדה שלו באמסטרדם, איכות האוכל במסעדת הקונספט החדשה לא תהיה נמוכה. "באמסטרדם המנה היקרה ביותר עולה בסביבות ה-100 יורו", מספר רוט. "יש דבר אחד שצריך להבין - אני לא מתפשר על איכות, אצלי האיכות זה דבר מאוד קריטי".

השף, שהשתתף גם בתוכניות בישול בארץ כגון "משחקי השף", הסביר מדוע החליט לפתוח את המסעדה. "בחצי השנה האחרונה גיליתי על עצמי שאני טוב בלבשל להמונים", סיפר רוט. "אני יכול לבשל אוכל פשוט אבל איכותי". רוט סיפר על תוכניתו לפנות לקהל רחב ככל האפשר.

"הכסף שאתה משלם על מוצר לא אומר כלום על העלות שלו", הסביר רוט. "יש עוד המון דברים מסביב - צריך להרוויח, ולכן אני פונה לקהל רחב מאוד. מבחינתי אני מתרגש, כי זה אומר שאוכל להגיע לכאן שוב וכמה שיותר, להתחבר שוב למקום שאני אוהב".