מנהלי סודהסטרים מקבלים בשורה; עמוס שפירא נבחר ליו"ר אלו"ט

וגם: איפה פגשו בכירי פלאפון את שלמה בראבא, והאם ישראלי נוסף צפוי לקבל פרס נובל?

נוה וביורנסון  / צילום:מרטין פלוט
נוה וביורנסון / צילום:מרטין פלוט

אל ראש ההר

אנשי השיווק של סודהסטרים קיבלו ערב החג הודעה משמחת

חג תוסס בסודהסטרים: מנהלי השיווק הגלובלי של סודהסטרים העולמית - מעין נוה, ראש מערך התקשורת ויחסי הציבור הבינלאומיים של הקבוצה; מתי יהב, סמנכ"ל השיווק הגלובלי; ואיתי ביכלר, מנהל הדיגיטל; התבשרו ערב חג הסוכות כי הם זכו בפרס הזהב בפסטיבל הפרסום, הדיגיטל ויחסי הציבור האירופי גולדן דראם, וזאת הודות לקמפיין הווידאו Heavy Bubbles.

את הקמפיין הוויראלי בכיכובו של ת'ור ביורנסון, המוכר בעיקר כ"ההר" ממשחקי הכס, ביים וניה היימן, והוא הופק על-ידי בית הקונספטים אלנבי.

נוה נזכר כי במסיבת העיתונאים שנערכה בגרמניה, בה נחשף הקמפיין, ביקשו צוותי התקשורת הוכחה מסוימת לכך שאכן מדובר ב"הר" המוכר. כשביורנסון הניף באוויר את מנחה האירוע, לא היה ספק כי הוא האיש.

לדברי נוה, ביורנסון ימשיך לשמש כפרזנטור של סודהסטרים גם בהמשך.

נוה וביורנסון  / צילום:מרטין פלוט
 נוה וביורנסון / צילום:מרטין פלוט

תקווה ישראלית

האם ישראלי נוסף צפוי לקבל פרס נובל?

ימים ספורים לפני פרוץ החגים, אירחו סיגל פירסט, יו"רית ארגון בוגרי הטכניון ומנכ"לית כצט, וד"ר אלי אופר, יו"ר מועדון ה-100, כנס בנושא עתידנות במוזיאון ארץ ישראל בתל-אביב.

פרופ' בועז גולני, סגן נשיא הטכניון, הצהיר על הבמה כי "לפי ההערכות, יש סיכוי לא רע לזכייה בפרס נובל לפריצת הדרך של פרופ' סטיינהאור, לפיה חורים שחורים יכולים לפלוט אנרגיה ולא רק לבלוע אותה, זאת בשיתוף-פעולה עם הפיזיקאי סטיבן הוקינג".

עוד אמר גולני כי "מעניין יהיה לראות את הוקינג, שהצטרף בשנים האחרונות למחנה ה-BDS המחרים את ישראל, מקבל את הפרס יחד עם מדען ישראלי".

עוד נכחו באירוע: ד"ר ערן אדן, מנכ"ל MeMed; פנינה זיו, מנכ"לית ארגון בוגרי הטכניון; גוידו פרדו רוקואס, נשיא פיליפס ישראל; ד"ר גבי חיון, סמנכ"ל מחקר ופיתוח במובילאיי; ד"ר יואב מדן מ-TASP מערכות אוטונומיות רפואיות; ד"ר אלון סלפק, מנהל פיתוח ב-RODradar; שגיא גליקסמן, סמנכ"ל טכנלוגיה ב-NanoVation - GS; ואחרים. 

זיו פירסט גולני ואופר  / צילום:כתום צלמים
 זיו פירסט גולני ואופר / צילום:כתום צלמים

עמוס שפירא נבחר ליו"ר אלו"ט

שפירא הוא היו"ר החמישי בתפקיד

עמוס שפירא נבחר לתפקיד יו"ר אלו"ט, האגודה הלאומית לילדים ובוגרים עם אוטיזם. שפירא יהיה היו"ר החמישי של האגודה, לאחר לאה רבין, מאיר שני, איזי בורוביץ' ואיציק שריר.

לאורך הקריירה שלו כיהן שפירא, בין היתר, כמנכ"ל חוגלה-קימברלי, אל-על, סלקום; נשיא אגודת ידידי אוניברסיטת תל-אביב ובאחרונה סיים תפקידו כנשיא אוניברסיטת חיפה.

הפנייה לשפירא נעשתה בהמלצת הוועד המנהל של אלו"ט, והיא קיבלה את ברכת האסיפה הכללית של האגודה, כמתחייב בתקנון.

עמוס שפירא / צילום: איל יצהר
 עמוס שפירא / צילום: איל יצהר

צעירים בני 40 

ראש ממשלת יוון ונשיא להב אופטימים לגילם

בזמן שנפשתם בחג, עו"ד רועי כהן, נשיא לשכת ארגוני העסקים הקטנים והעצמאים בישראל (להב), פגש באתונה את ראש ממשלת יוון, אלכסיס ציפראס.

כהן לא הגיע ליוון במסגרת חופשת בטן-גב אלא במסגרת "ביזנס". הוא לקח חלק בכינוס של נשיאי מועצות חברתיות כלכליות של מדינות הים התיכון והאיחוד האירופי.

השיחה בין השניים הגיעה גם לפסים אישיים יותר, וכאשר ציפראס שאל את כהן לגילו, ענה לו האחרון שהוא בן 39 שנים. ציפראס, מתברר, לא מבוגר הרבה יותר. הוא סיפר כי הוא חגג באחרונה 42, והודה כי מאוד מעודד אותו לראות יותר ויותר צעירים הפונים לעשייה ציבורית ו/או פוליטית.

לדבריו, בעיקר הוא שמח לראות אותם בראש ארגונים כלכליים. הוא הצהיר כי רואה חשיבות בכך שצעירים לוקחים את המושכות ופועלים לשיפור החברה והכלכלה. המפגש הסתיים בכך שהשניים הסכימו לפעול בשיתוף-פעולה הדדי.

ציפראם וכהן  / צילום: admonicom
 ציפראם וכהן / צילום: admonicom

מדווחים מהשטח

הנהלת פלאפון ירדה בחול המועד אל השטח

אם החזרה לשגרה קשה לכם, דעו שהיו מי שדווקא עבדו קשה במעט ימי העבודה שהותירו החגים. אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק של פלאפון, ודגנית קרמר, סמנכ"לית השירות והחטיבה הפרטית, יצאו בחול המועד מהמשרדים אל מרכזי השירות, והכול לכבוד השקת אייפון 7.

את הסיבוב, שנפתח בשעת בוקר מוקדמת (הסניפים נפתחו לכבוד המאורע מוקדם מהרגיל), סיימו השניים בתל-אביב. לאחר שמנהל הסניף המקומי סיפר שהתור למכשיר החל כבר ב-5:30 בבוקר, הבחין סיגל בלקוח מוכר במקום, ושמח עד מאוד לגלות כי אכן מדובר בשלמה בראבא.

השניים לא היססו, ניגשו וסיפרו לבראבא כי הוא גיבור ילדותם הנוסטלגי, בעיקר כיאצק וכמנחה "זהו זה". הם אף החליפו חוויות על גידול פעוטות, כשבראבא שמח לספר על בתו.

השניים התעניינו אם גם בראבא הגיע כדי לרכוש אייפון 7, אולם התברר כי הוא המתין לתיקון מכשיר מסוג אחר.