שכחו מתאילנד: חופשה ביעד חלומי שמעט ישראלים מכירים

לא הרבה ישראלים מכירים את המקום הזה, כי הוא פשוטו כמשמעו נמצא בקצה העולם - אי-שם בחוף המזרחי של מקסיקו, אבל מדובר בגן עדן של ממש שמושך אליו בין השאר גם שועי עולם וכוכבים הוליוודיים נוצצים

לא הרבה אנשים מכירים את המקום כי הוא, פשוטו כמשמעו - נמצא בקצה העולם, אי-שם בחוף המזרחי של מקסיקו. מדובר בגן עדן של ממש שמושך אליו שועי עולם וכוכבים הוליוודיים נוצצים.

היעד הוא קאבו סאן לוקאס שבמקסיקו, ומרבית הציבור בישראל לא ממש התוודע עד כה ליעד האקזוטי הזה. מדובר בעיירת דייגים פשוטה שעם השנים השתכללה והפכה לאחד ממוקדי התיירות והנופש הפופולריים ביותר במקסיקו, בקרב הציבור האמריקאי בכלל וההוליוודי בפרט. פעילות הספורט הימי במקום היא מן הסתם הדבר המרכזי - שיט ביאכטות, דייג, שחייה עם דולפינים, שנורקלינג, צלילת סקובה, צפייה בלווייתנים בעונת האביב ושלל מסעדות דגים מקומיות.

כיום העיירה כבר שופעת בבתי מלון יוקרתיים ומפנקים שכוללים שירות מסביב לשעון. בעונה הזאת מזג האוויר נוח ונעים, חמים אבל לא לח, ואילו המים בחופים רגועים יחסית ונעימים לשחייה.

לקאבו סאן לוקאס ניתן להגיע בטיסה ממספר יעדים בארה"ב, כשהפופולריים שביניהם הם הערים ניו-יורק ולוס אנג'לס. מניו-יורק הטיסה אורכת כשבע שעות, והיא עולה כ-450 דולר. מלוס אנג'לס מדובר בטיסה של כשעתיים וחצי בלבד בעלות של כ-200-250 דולר.