מרכז גלובס לנדל"ן יקיים השתלמות בנושא תוכנית הרבעים

במהלך ינואר הקרוב יערוך המרכז שתי השתלמויות - האחת בנושא תוכנית הרבעים של ת"א והשנייה במימון עסקאות נדל"ן, שיעניקו למשתתפים בהן את הידע המקצועי הנדרש מהמעוניינים לעסוק בתחום

לימודי נדל"ן/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
לימודי נדל"ן/ צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

במהלך ינואר יתקיימו שתי השתלמויות עומק במרכז גלובס לנדל"ן: האחת בנושא תוכנית הרבעים בת"א והשניה במימון עסקאות נדל"ן.

ההשתלמות הראשונה תעסוק בתוכנית הרבעים של ת"א: בעבר יזמי תמ"א 38 מיעטו לפעול בת"א, תוכנית חלוקת העיר לרבעים שינתה את המגמה והפכה את בירת הנדל"ן של ישראל לשחקנית ראשית בתחום התמ"א 38. המשתתפים ילמדו על התוכנית והשלכותיה על תמ"א 38, חלוקת הרבעים, הזכויות של כל רובע, כללי העבודה ע"פ התוכנית החדשה, נקודות הממשק הרבות וההתנהלות אל מול הרשות המוניציפלית. ההשתלמות בניהולם של מנהלי חברת אקו סיטי, הפעילה בתחום ההתחדשות העירונית בעיר, אילי בר ודודו רשף. לפרטים והרשמה.

ההשתלמות במימון עסקאות נדל"ן תעסוק בפתרונות המימון המתקדמים הקיימים בשוק, בעזרתם יכולים היזמים להשיא רווחים ובמקביל להקטין את מידת החשיפה שלהם לפרויקטים. יוצגו בה פתרונות מימון בנקאיים מסורתיים לצד מימון חוץ בנקאי; כמו כן יערך בה ניתוח המימון הנכון לפרויקטים ספציפיים, הן בראייה נקודתית והן בראייה רוחבית של כלל פעילות היזם. ההשתלמות בניהולו של טל תפוחי, מנכ"ל גמלא הראל, המספקת מגוון אפשרויות מימון ליזמי נדל"ן. לפרטים והרשמה.