עינת יוזנט-רביד, מנכ"לית יהושע TBWA, עוזבת

תוחלף ע"י יגאל ברקת, שכיהן כסמנכ"ל שיווק בבורסה וכסמנכ"ל שיווק בפרטנר ונחשב לבעל רקע טכנולוגי ודיגיטלי רחב ■ אור לביא ימונה לסמנכ"ל קריאייטיב לצידה של מאיה שרן, במקום עידו קריב שפורש

אחרי 5.5 שנים בהן כיהנה כמנכ"לית משרד הפרסום יהושע TBWA, עינת יוזנט-רביד הודיעה אמש (ד') כי היא עוזבת את המשרד. את יוזנט רביד יחליף יגאל ברקת, שהיה עד לאחרונה סמנכ"ל שיווק בבורסה לניירות ערך.

לברקת יש רקע טכנולוגי ודיגיטלי רחב. הוא שימש בעבר כסמנכ"ל שיווק בפרטנר, כסמנכ"ל שיווק בישראכרט, וקודם לכן היה מנהל שיווק בבזק.

ברקת היה אחראי למהלכים שיווקיים חדשניים, בהם מהפכת הדיגיטל והמיתוג מחדש של ישראכרט, השקת רשת ה-G4 הראשונה בישראל בפרטנר, השקת המיתוג מחדש של בזק והשקת שורה ארוכה של מוצרי ארנק סלולריים, שירותי ענן ועוד. העובדה שיש לו רקע טכנולוגי ודיגיטלי רחב יכולה לתרום למשרד בתחומים הבוערים כיום בתעשיית הפרסום, כמו תשתיות טכנולוגיות, סחר אלקטרוני ואנליזה מבוססת דאטה.

זהו אינו השינוי היחיד שנעשה כעת ביהושע. אור לביא ימונה לסמנכ"ל קריאייטיב לצידה של מאיה שרן, במקום עידו קריב, שעוזב את המשרד ועובר להיי-טק. לביא נחשב לאחד מאנשי הקריאייטיב הצעירים והמבטיחים בענף. הוא ניהל את הקריאייטיב בזרמון ב-5 השנים האחרונות וזוכה להערכה רבה.

רמי יהושע, בעלי יהושע TBWA, מסר: "אני רוצה להודות בשם עובדי החברה ובמיוחד בשמי לעינת על 5.5 שנים נהדרות, מעשירות וחכמות. עינת היא מנהלת מיוחדת במינה שתרמה רבות לעוצמתו וחיזוקו של יהושע TBWA. עינת בוחנת בימים אלה מספר הצעות ותמשיך בחודשים הקרובים ללוות את החברהה ואת המנהלים החדשים".

יוזנט-רביד מסרה: "בחרתי לצאת לדרך חדשה בתום 5.5 שנים נפלאות במשרד שהיה לי לבית שני, עם צוות מקצועי יציב וחזק שיוביל את המשרד קדימה. תודתי החמה לרמי על שנים של דרך משותפת. אני מאחלת ליגאל הצלחה רבה, ובטוחה שבראשותו המשרד ימשיך ויצמח".