מנכל"ית אלטמן בריאות, עינת יוזנט רביד, מתייחסת למה עושים כשנוצר ביקוש היסטרי לוויטמינים ותוספי מזון, ונוצר מחסור בחומרי גלם
כך אומרת עינת יוזנט רביד מנכ"לית אלטמן בריאות, שנטלה חסות על פרויקט "מדברות" של גלובס, במסגרתו מנהלות בכירות במגוון תחומים ישמשו מנטוריות להתפתחות עסקית לנשים בתחילת הדרך • בראיון עימה היא מספרת מדוע קידום נשים נמצא אצלה גבוה בסדר העדיפויות, מהי ההתנהלות שסייעה לחברה שבראשה היא עומדת בתקופת הקורונה המאתגרת וגם מגלה מה הייתה עושה אחרת במהלך הקריירה
זאת שבועות ספורים לאחר פרישתה מתפקיד מנכ"לית משרד הפרסום יהושע TBWA ■ תחליף בתפקיד את גלי ניר
תוחלף ע"י יגאל ברקת, שכיהן כסמנכ"ל שיווק בבורסה וכסמנכ"ל שיווק בפרטנר ונחשב לבעל רקע טכנולוגי ודיגיטלי רחב ■ אור לביא ימונה לסמנכ"ל קריאייטיב לצידה של מאיה שרן, במקום עידו קריב שפורש
עינת יוזנט-רביד, מנכ"לית משרד הפרסום שיצר את הקמפיין לרשת אורבן בכיכובה של זקן, הכתה על חטא במסגרת פאנל בוועידת ישראל לעסקים, שעסק בין היתר באחריות החברתית שיש למשרדי פרסום ולמפרסמים
המחאה החברתית חשפה בפני הצרכנים את הכוח שבקולקטיב ■ כיצד צריכים הפרסומאים לפעול בימים שבהם כל קמפיין עלול לעלות על המוקד?
יוזנט-רביד, המשמשת כמנכ"לית טבעול, חוזרת לענף הפרסום לאחר הפסקה של 7 שנים ■ המינוי הוא חלק מרה-ארגון כללי במשרד הפרסום יהושע TBWA
אלטמן בריאותויטמיניםניהול וקריירהתוספי תזונה