אלוביץ' על פרשת בזק: "הטענות המיוחסות לי יופרכו במלואן"

רשות ני"ע פרסמה הגבלות שיחולו על אלוביץ' - לא יוכל להגיע למשרדי בזק ו-yes, וייאסר עליו ליצור קשר עם עובדי החברות או נושאי משרה בהן ■ דוד גרנות מונה היום כיו"ר זמני לבזק

שאול אלוביץ / צילום: איל יצהר
שאול אלוביץ / צילום: איל יצהר

רשות ניירות ערך הודיעה היום (ד') על הגבלות שיחולו על שאול אלוביץ' בחודש הקרוב. אלוביץ' לא יוכל להגיע למשרדי בזק או לחברת yes, וכן נאסר עליו ליצור קשר ישיר או עקיף עם מי מעובדי החברות הללו או נושאי משרה בהן.

כמו כן, אלוביץ' יוכל לעסוק בפעילות העסקית השוטפת של בזק והחברות-הבנות שלה, למעט חברת yes, אך ורק באמצעות המנכ"לים של החברות-הבנות וחברת בזק (מנכ"ל בזק, מנכ"לי החברות-הבנות של בזק למעט מנכ"ל חברת yes), או מול דוד גרנות, שמונה היום כיו"ר זמני לבזק.

 

אלוביץ': הטענות יופרכו 

אלוביץ' הגיב הערב להודעת רשות ניירות ערך ואמר: "מתוך אחריות ומחויבות גדולה לעובדי בזק, לקוחותיה, משקיעיה ובעלי העניין בה, ביקשתי היום מהדירקטוריון למנות את דוד גרנות, המכהן בו כדירקטור בלתי תלוי, כממלא-מקום זמני ליו"ר החברה. על-מנת למנוע כל אפשרות לפגיעה בעסקיה של הקבוצה, אשמור על הרצף הניהולי בה באמצעות עבודה שוטפת מול מנכ"לי קבוצת בזק (למעט yes).

"יחד עם קבוצת מנהלים מהמובחרים במשק הובלנו את הקבוצה להישגים חסרי תקדים, אשר השיאו תשואות של עשרות אחוזים לכלל בעלי מניותיה על-פי כל פרמטר מקצועי ואובייקטיבי. אני סבור כי מחובתי לעשות הכול על-מנת לשמור על הישגים אלה ולמנוע כל פגיעה מיותרת בקבוצה מצוינת זו, קבוצה שהיא בעלת משקל במשק הישראלי ונכס חשוב המשיא תשואה עבור הפנסיות והחסכונות של חלקים נרחבים בציבור. אני מאמין בלב שלם שהטענות המיוחסות לי יופרכו במלואן".

לדבריו, "בהזדמנות זאת אני מבקש להודות לכל עובדי ומנהלי בזק אשר מתגייסים כולם לשמור על ההישגים המצוינים שלנו נוכח תקופה מורכבת זו. אלה שמכירים את ה-DNA של בזק לא מופתעים מכך ויודעים שסוד ההצלחה של הקבוצה שלנו טמון בכך שאתם תמיד ראיתם בחברה בית ובחברים לעבודה משפחה".