באחד המקומות היפים בארץ: יעד זול לחופשה משפחתית

רגע לפני שחופשת הקיץ חומקת לנו מבין האצבעות, וכשהתחושה הכללית היא כי מרבית הישראלים מעדיפים לצאת דווקא לחו"ל, גילינו דווקא בארץ מקום שופע אטרקציות שיכול להוות אלטרנטיבה לחופשה משפחתית במחיר זול משמעותית מזה המוצע בצימרים או במלונות בישראל

1. רגע לפני שחופשת הקיץ חומקת לנו מבין האצבעות וכשהתחושה הכללית היא כי מרבית הישראלים מעדיפים לצאת דווקא לחול, דפי הירשפלד שלם יצאה לבדוק מה מתחדש בגליל העליון שלנו - וחזרה עייפה במיוחד לאחר חופשה רוויה באטרקציות. משייט בקייקים, עבור בתצפית מכדור פורח ועוד הפתעות, כשההפתעה הגדולה מכולן היא דווקא המחיר.

2. מגוון אפליקציות פותחו בכדי לתת מענה שירותי לאורחים בבתי המלון. אלא שנדמה כי אף אחת מהן לא הצליחה ממש לקנות את ליבו של הצרכן הישראלי שממשיך להרים טלפון לקבלה על כל דבר קטן. את האפליקציות הללו ואת החייגן אפס לקבלה מחליף כעת צ'אט בוט מבוסס בינה מלאכותית אשר פותח על ידי חברה ישראלית. הצ'אט בוט יכול להציע מגוון רחב של שירותים וגם לחסוך בכח אדם. 

3. במבנה עות'מאני יפהפה בפאתי שוק הפשפשים נפתחה לפני כשנה מסעדת טש וטשה, חמארה גרוזינית (לא גיאורגית) שמחה וחמימה אשר מציעה גרסאות שונות של חצ'פורי עם טוויסט מודרני לצד תבשילים אותנטיים, שיכר גיאורגי וריקודים על הבר אל תוך הלילה.

4. ענף הקרוזים צומח מדי שנה, כשהצפי הוא שבשנת 2017 כ-26 מיליון נוסעים ינפשו להם באחת מבין כ-500 ספינות התענוגות המשייטות ברחבי העולם. התחרות בין חברות הקרוזים מובילה להשקה של ספינות מפוארות יותר גדולות יותר ומפנקות יותר. והפעם נספר על תוצרת חדשה מבית אמ אס סי שזכתה לשם סי סייד.