היום ב-eBay: חוברות נדירות של "וונדר וומן" במיליוני דולרים

eBay הודיעה כי שלוש מחוברות הקומיקס הנדירות בכל הזמנים של הגיבורה וונדר וומן יימכרו באתר ■ הכנסות המכירה צפויות לעקוף את שיא כל הזמנים של הכנסות מכירת חוברת קומיקס ב-eBay

ענקית המסחר המקוון eBay הודיעה כי שלוש מחוברות הקומיקס הנדירות בכל הזמנים של הגיבורה וונדר וומן יימכרו באתר וכי הכנסות המכירה צפויות לשבור שיאים ולעקוף את שיא כל הזמנים של הכנסות מכירת חוברת קומיקס ב-eBay, העומדות על 3.2 מיליון דולר. שיא ההכנסות מחוברת קומיקס של גיבורת העל עומד על 81 אלך דולר, ששולמו עבור חוברת ה-CGC All Star Comics #8.

eBay הודיעה כי מרבית מהכנסות המכירה יתרמו לעמותת Trafficking Hope, הפועלת למניעת סחר בבני אדם.

על פי הודעת eBay, אוסף חוברות נדיר זה הניב את מספר העותקים הגבוה ביותר של שתיים מהחוברות אשר הכנסות המכירה שוברות השיא ממכירת חוברות אלו, היו עד כה היו בגדר שמועות בלבד. מדובר בבשורה מרגשת עבור חובבי קומיקס ומעריצי וונדר וומן ברחבי העולם.

וונדר וומן ביצעה את הופעת הבכורה שלה בחוברות קומיקס בגיליון ה-All Stars #8 שהתפרסם בדצמבר 1941. ההופעה הבאה של גיבורת העל היה בגיליון ה-Sensation Comics #1 שיצא לאור בינואר 1942, והקומיקס הראשון באורך מלא שהוקדש לה באופן בלעדי היה Wonder Woman #1 שיצא בחודש יולי של אותה השנה. למעשה שלושת גיליונות אלו הם שמיצבו את גיבורת העל בתור דמות אהובה ומוערצת.

את החוברות הנדירות מוכר חובב הקומיקס דארן אדמס, הבעלים של "פריסטיין קומיקס", אשר היה גם אחראי למכירת החוברת Action Comics #1 ששברה את שיא ההכנסות הגבוה ביותר בהיסטוריה ונמכרה ב-eBay בשנת 2014 עבור סכום של 3.2 מיליון דולר.