כך נערכו ב-eBay ישראל לחגיגת הקניות הגדולה ברשת

וגם: כמה כסף נאסף באירוע השנתי של עמותת נאמני מרכז שניידר?

רועי קורן אלעד גולדנברג ואריק אופיר / צילום: שלומי מזרחי
רועי קורן אלעד גולדנברג ואריק אופיר / צילום: שלומי מזרחי

באו ללמד ויצאו מלומדים

קורס שופינג: כך נערכו ב-eBay ישראל לחגיגה הגדולה

למקרה שהחמצתם, סוף השבוע האחרון היה חגם של חובבי השופינג אונליין ובעיקר של אתרי הקניות עצמם. בכדי לדאוג למצות את הפוטנציאל הגלום בקהל הקונים, נערכו eBay ישראל וחברת SeniorMarket בהתאם, והקדימו וערכו יחד קורס ללימוד קניות אונליין עבור הקהלים המבוגרים יותר. החניכים הגיעו אל משרדי eBay בנתניה, ושמעו מפיהם של עובדי החברה - יעל ברקאי-סיגון, מנהלת השיווק; דניאל זילברשטיין, מנהלת מרקום; ואלעד גולדנברג, מנהל הפעילות העסקית - כיצד לקנות, ואולי גם ממה להיזהר.

רועי קורן ואריק אופיר, מנכ"לים משותפים בחברת SeniorMarket, ביקשו לעזור לקהל חדש-ישן זה לפרוץ חסמים (וכמובן לפתוח את הארנק). אלה למדו בעקבות פיילוט שנערך בקורס כי הפריטים הפופולריים היו בעיקר בשמים וציוד לצילום.

עוד גילו המורים כי רוב החניכים העדיפו לקנות את המוצר ישירות ולא להשתתף בשיטת המכרזים המוצעת באתר, ובחרו לקנות עבור עצמם ופחות למשפחה ולנכדים. כאשר התבצעו רכישות כאלה, זה היה כי הנכדים ביקשו פריטים ספציפיים. חג שמח.

רועי קורן אלעד גולדנברג ואריק אופיר / צילום: שלומי מזרחי
 רועי קורן אלעד גולדנברג ואריק אופיר / צילום: שלומי מזרחי

עו"ד ועוד

על מה דיברו בפורום DUN'S למשרדי עורכי דין?

אתמול (ב') הגיעו למשרדי דן אנד ברדסטריט, חברי וחברות פורום 100 DUN'S למשרדי עורכי דין. המארחים: יהודה סבג, משנה למנכ"ל דן אנד ברדסטריט, ואפרת שגב, סמנכ"לית פיתוח עסקי, קיבלו את פניהם של ראשי המשרדים. בראשית האירוע דיברה שגב על כמות עורכי דין וטענה כי "ההצפה בענף משפיעה על רמת התחרות הגבוהה. עם זאת, בשנים האחרונות יש האטה במספר הפונים ללימודי משפטים, ובהתאם גם לירידה במספר המוסמכים, מה שיכול להעיד על התמתנות בענף". על סדר היום עמד בין היתר, הנושא החם ממנו אי-אפשר להתעלם בימים אלה - ההטרדות המיניות.

עוד התייחסו הנוכחים לנושאים בוערים לא פחות כמו פרשת פישמן, המערכת הבנקאית והמתקפה על מערכת החוק. עו"ד גיא גיסין, מייסד שותף ומנהל גיסין ושות' עורכי דין, התייחס לפרשת פישמן. בכל הנוגע לנושא ההטרדות המיניות, בעוד כמה מהנוכחים והנוכחות שתמכו בקמפיינים שברשת, כמו עו"ד רחל בן-ארי, שותפה מייסדת בן-ארי, פיש, סבן ושות', ועו"ד שירה שיין, שותפה בכירה במיכאל שיין ושות', שתמכה בשיח המוקצן, טען עו"ד שלומי וינברג כי עם כל הצורך בקמפיין, אין לשכוח שיש עבירות שחל עליהן חוק ההתיישנות, שלעתים מביא לחוסר עניין הציבור. האמנם?

יהודה סבג ורחל בן ארי/ צילום: אלירן אביטל
 יהודה סבג ורחל בן ארי/ צילום: אלירן אביטל

מסלול עוקף פוליטיקאים

סטף ורטהיימר מחזק את ההיי-טק הטורקי

אל משרדי התאחדות התעשיינים בתל-אביב הגיעה השבוע משלחת של סטארט-אפיסטים שהגיעה מטורקיה. על הבאת המשלחת אמון התעשיין סטף ורטהיימר, שהקים את הטכנופארק GOSB בטורקיה, בהשראתו של פארק תפן הישראלי. בחברי המשלחת נמנה גם פרופ' אמרי אקסאן, מנהל הטכנופארק, כאשר למפגש עם המשלחת הגיעו בין היתר גם כאמל אוקם, שגריר טורקיה בישראל; דבי סימונס, סמנכל"ית גני התעשייה של סטף ורטהיימר; ליאורה משיח-אלקס, מנכ"לית מועצת העסקים ולשכת המסחר והתעשייה ישראל-טורקיה; דן קטריבס, מנהל אגף סחר חוץ של התאחדות התעשיינים ומנשה כרמון, נשיא לשכת המסחר ישראל-טורקיה. הנוכחים צפו בפיצ'ים במסגרתם הציגו האורחים את הרעיונות שלהם בתחומי הרפואה, המדיה ועוד.

אוקם אמר במפגש כי "החיבור טוב ומניב והדינמיקה מובנת לשני הצדדים. יש לנו בסיס תעשייתי רחב ומבוסס המעניק הזדמנות"; ואילו ורטהיימר הזכיר כי "תעשיינים תמיד מקדימים את הפוליטיקאים בעשיית שלום ויחסי שכנות טובה".

מנשה כרמון סטף ורטהיימר וכאמל אוקם/ צילום: יעל שביט
 מנשה כרמון סטף ורטהיימר וכאמל אוקם/ צילום: יעל שביט

פתח-תקווה: מיליון שקל נאספו באירוע של עמותת נאמני מרכז שניידר

אירועי ההתרמה "מתחרים" ומציעים: תערוכה, הופעה ובופה עשיר

אמש (ב') נערך באולם סמולרש באוניברסיטת תל-אביב, האירוע השנתי של עמותת נאמני מרכז שניידר.

מלבד מופע של אהוד בנאי ופרפרי הקצב והנחייתו של אריק זאבי, נהנו הנוכחים והנוכחות גם מתערוכת צילומים של הצלם זיו קורן שתיעד את הילדים השוהים במרכז לפני 5 שנים, ובאחרונה שב וצילם אותם.

המארחים - אפרת בר נתן, מנכ"לית העמותה; רונן טוב, משנה למנכ"ל מיטב דש ויו"ר העמותה; אורית בנבנישתי, מנכ"לית קבוצת תגבור וחברת הנהלת העמותה ופרופ' יוסף פרס, מנהל מרכז שניידר לרפואת ילדים.

למרות שהמזמינים חששו מכך שיהיו בקרב המוזמנים כאלה שיבחרו להגיע לאירוע אחר, בחסותו של בנק גדול, שערך אירוע מקביל, דווקא נראה שהייתה היענות יפה לאירוע.

תרמו מזמנם והגיעו: דודי ויסמן, יו"ר ובעל השליטה בסונול; עקיבא מוזס, לשעבר מנכ"ל כיל; ניר גלעד, לשעבר מנכ"ל החברה לישראל; עידית ואילן רביב, מנכ"ל מיטב דש; אבנר סטפק, בעלי מיטב דש; דורון ספיר, מנכ"ל כאל; איש העסקים מוטי זוננפלד; היזם נעם לניר: רוית דום, מנכ"לית רשת עמל ועופר עיני, יו"ר התאחדות הכדורגל; אורן רווח, מנכ"ל אסתי לאודר; אמנון רדר, יו"ר מנפאואר גרופ ישראל; נורית ויונל כהן, לשעבר מנכ"ל מגדל; דני מרגליות, יו"ר BDO ; רועי ורמוס, לשעבר מנכ"ל בית ההשקעות פסגות, ממקימי קרן הגידור נוקד, ורבים אחרים.

בתום הערב נאספו כמיליון שקל, שיוקדשו לטובת הקמתו של בניין חדש במרכז הרפואי.

נועם לניר / צילום: פז בר
 נועם לניר / צילום: פז בר