מה הדבר שמנכ"ל אל-על לשעבר הכי אוהב לעשות מאז שפרש?

וגם: איזה תואר קיבלה אלונה ברקת, בעלי הפועל באר-שבע בכדורגל?

דוד מימון וגונן אוסישקין / צילום:  סיון פרג'
דוד מימון וגונן אוסישקין / צילום: סיון פרג'

על עסקים, מוזות, חברות וחברים

מי הגיעו לפרגן לגילה לפידות, מבעלי לפידות מדיקל?

אמש (ג'), בשעות הערב המוקדמות, התקיים קוקטייל חגיגי במסעדת פאסטל בתל-אביב. הסיבה: אשת העסקים גילה לפידות, מבעלי קבוצת לפידות מדיקל, העוסקת גם בכתיבת ספרות ושירה, השיקה יחד עם המוזיקאי קובי אשרת, דיסק משותף בשם "אני הסלע".

אחרי המינגלינג אליו הצטרף בן הזוג התומך, עמי לפידות מבעלי הקבוצה, בתום הארוחה והמפגש עם החברים והעמיתים, נערכה במקום גם הופעה בביצועם של אשרת, יובל כספין, יהודה אליאס, עדנה גורן וגבריאלה לואיס.

בחברים, בחברות, באורחים ובאורחות שבאו לפרגן: אשת העסקים והפרסומאית ג. יפית, מבעלי סטימצקי; לינדה סגול; דליה ממרוד, רעייתו של משה ממרוד, בעל השליטה בתדיראן; תמי רוה, יו"רית חברת החדשות ובן זוגה, עו"ד יהודה רוה; אסתר מור, נשיאת ויצ"ו העולמית; יונה ברטל; שרי וכרמי גילון, לשעבר ראש השב"כ; ואחרים.

את בני הזוג גילון הכיר הזוג לפידות דרך חבר משותף - איש עסקים יהודי-דני בשם צ'ילבה, ששימש כיו"ר הקהילה היהודית הדנית. הזוג לפידות הגיע לדנמרק בעקבות יוזמתו של עמי לחבר בין העיר פארום לעמק חפר הישראלית בברית ערים תאומות, ושם פגשו השניים את גילון. הקשר הפך למתבקש מאחר שעמי לפידות כיהן כקונסול כבוד של דנמרק בישראל, במקביל לכהונתו של גילון כשגריר ישראל בדנמרק.

אסתר מור גילה לפידות ולינדה סגול / צילום: איציק בירן
 אסתר מור גילה לפידות ולינדה סגול / צילום: איציק בירן

אלונה ברקת, בעלי הפועל באר-שבע בכדורגל, קיבלה את אות היזמת החברתית

אלונה ברקת, אשת העסקים ובעלי קבוצת הפועל באר-שבע, בכדורגל, קיבלה אתמול את אות היזם/ת החברתי/ת בכנס שדרות לחברה שנערך במכללת ספיר.

"התנהלותה של ברקת משקפת שילוב שאינו מובן מאליו בין הישגיות וחתירה לניצחון לבין תפישה של מועדון כדורגל כפרויקט חברתי", נאמר בדברי ההסבר לבחירה בברקת אשר "יצרה שינוי חברתי עמוק ושמה דגש רב על חיבור לקהילה הדרומית". האות הוענק לברקת מטעם מרכז מורשת מנחם בגין על השימוש שלה בספורט ככלי לשינוי חברתי ועל עשייה תוך התמקדות בקידום הפריפריה.

עוד במעמד זה, קיבלו - סא"ל במיל' עירית אורן גונדרס, יו"רית ומייסדת עמותת "אור למשפחות" שפועלת לסיוע למשפחות שכולות, ומוטי צ'ילבן, מנכ"ל עמותת "כן אנחנו יכולים" הפועלת למען מבוגרים, ילדים ונוער עם צרכים מיוחדים - את אות המופת החברתי על פעילות למען חברה ישראלית טובה יותר. הטקס התקיים במעמד שרת התרבות והספורט מירי רגב ובשיתוף המועצה הלאומית להתנדבות בישראל.

אלונה ברקת/ צילום: תמר מצפי
 אלונה ברקת/ צילום: תמר מצפי

דורית קדוש מונתה למנהלת מחלקת תאגידים ברשות ניירות ערך

רו"ח דורית קדוש מונתה למנהלת מחלקת תאגידים, על-ידי ענת גואטה, יו"ר רשות ניירות ערך. זאת לאחר מכרז שערכה הרשות. קדוש מחליפה בתפקידה את עו"ד מוטי ימין, שהודיע על פרישתו בדצמבר 2017. מחלקת תאגידים מפקחת על כלל התאגידים שהנפיקו ניירות ערך לציבור במסגרת גיוסי חוב ובמסגרת גיוסי הון. קודם למינוי, כיהנה קדוש כדירקטורית במחלקה המקצועית של פירמת רואי החשבון Deloitte בריטמן אלמגור זהר, כאשר לפני כן כיהנה כמנהלת ביקורת בכירה בפירמה.

גואטה בירכה על מינויה של קדוש ומסרה כי "הרשות ניצבת כיום בפני אתגרים עצומים, במיוחד בתחום פיתוח השוק. אני משוכנעת שניסיונה של דורית במגזר הפרטי, בקיאותה בשוק ההון, היכרותה המעמיקה עם עולם החשבונאות וה-IFRS בפרט, ומעל לכל - תכונותיה האישיות, הופכות אותה לאדם הנכון בזמן הנכון לניהול מחלקת תאגידים".

דורית קדוש / צילום:  תמר מלין LookBetter
 דורית קדוש / צילום: תמר מלין LookBetter

דוד מימון מסר את המפתח והמריא

מה הדבר שמנכ"ל אל-על לשעבר הכי אוהב לעשות מאז הפרישה?

נשות ואנשי עסקים, בכירות ובכירים, הגיעו אמש אל מועדון ה-EAST בתל-אביב, שם הם נפרדו מדוד מימון, מנכ"ל אל-על, שפרש כנפיים והמריא לתפקיד הבא שלו, כשעדיין לא ידוע מה הוא יהיה.

בבאים להגיד שלום: מנכ"לי אל-על לשעבר - חיים רומנו, עמוס שפירא; יואל פלדשו, מנהל רשות התעופה האזרחית; רפאט מילצ'רסקי, מנכ"ל חברת התעופה הפולנית לוט (שהגיע לישראל במיוחד לכבוד האירוע); טל גרנות גולשטיין מנכ"לית הוט; יעל אנדורן, לשעבר מנכ"לית משרד האוצר; לילך אשר טופילסקי מנכ"לית בנק דיסקונט; דוד עברי, נשיא בואינג ישראל; עו"ד דורי גלקסברג וזוגתו הסופרת יעל טבת; זיוה לוריא מנכ"לית איירתור היוצאת; אחישי גל, מנכ"ל איסתא; משה מנו, מנו ספנות; עדינה ומאיר שמיר, בעל השליטה במבטח שמיר אחזקות; עופר חודורוב, בעלי ומנכ"ל קבוצת דיזנהויז; דורון אלמוג; עידית פדן, מנכ"לית אופקים תיירות; וכמובן חברי ההנהלה - אלי דפס, יו"ר אל-על אל; תמי מוזס בורוביץ, סגנית היו"ר, בני משפחה וחברים קרובים.

מימון העניק בשיאו של הערב את מפתח אל-על למנכ"ל הנכנס, גונן אוסישקין. "אני נפרד היום מחברה שהייתה כל עולמי, הכי בבית בעולם, אבל אני חש גם הקלה", הודה מימון, "בחצי השנה האחרונה הדבר שאני הכי נהנה ממנו זה לנסוע בימי שישי בצהריים לבאר-שבע, ולבלות כמה שעות עם אמי. זה הסיפוק הכי גדול שיש", הוא שיתף.

דוד מימון וגונן אוסישקין / צילום:  סיון פרג'
 דוד מימון וגונן אוסישקין / צילום: סיון פרג'