ממשיכים להגיע: 300 אלף תיירים ביקרו בישראל בפברואר 2018

מדובר בעלייה של כ-28% ביחס לפברואר אשתקד ■ שר התיירות יריב לוין: "פעולות השיווק והמהלכים החדשניים שאנו מבצעים, יחד עם עידוד חברות התעופה וההשקעה בתשתיות, מוכיחים את עצמם כל חודש מחדש"

שר התיירות יריב לוין /  צילום: איל יצהר
שר התיירות יריב לוין / צילום: איל יצהר

ממשיכים לבקר בישראל גם (ואולי בגלל) החורף: בחודש פברואר 2018 נכנסו לישראל כ-300 אלף תיירים, עלייה של כ-28% ביחס לחודש פברואר אשתקד.

בחודשיים הראשונים של 2018 נכנסו לישראל כ-556 אלף תיירים, המהווים עלייה של כ-25% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. במשרד התיירות מעריכים כי סך ההכנסות מתיירות בחודש פברואר נאמדות בכ-440 מיליון דולר.

המדינות שמהן הגיעו התיירים ארצה הם מגוונות, אולם מחלקן ניכר גידול: מארה"ב נרשם גידול בהיקף המבקרים בשיעור של 26%, מפולין גדל מספר המבקרים בשיעור של כ-170%, משוודיה נרשם גידול של כ-87%, ומגרמניה ומאיטליה נרשם גידול בשיעור של כ-50%.

שר התיירות, יריב לוין, מסר כי "פעולות השיווק והמהלכים החדשניים שאנו מבצעים, יחד עם עידוד חברות התעופה וההשקעה בתשתיות - כל אלה מוכיחים את עצמם כל חודש מחדש, כאשר ענף התיירות ממשיך להיות גורם משמעותי משפיע על המשק ותורם תרומה בלתי רגילה לתעסוקה ולכלכלה הישראלית".

לאחרונה העלה מספר התיירות קמפיין בכיכובו של דני רופ לעידוד תיירות החורף באילת. הדגש הוא על מזג-האוויר הנעים באילת, שמהווה קפיצה קטנה לקיץ באמצע חודשי החורף הקרים באירופה. 

כניסות תיירים
 כניסות תיירים