הפרסומות הזכורות והאהובות: אודי כגן מנצח את נטע ברזילי

קמפיין סלקום עם אודי כגן ממשיך להניב תוצאות יפות - ומנגד קמפיין פרטנר עם נטע ברזילי, בו הושקעו כמיליון שקל בשבוע האחרון, מצליח פחות במדד הזכורות והאהודות • קמפיין yes, "קומסקי קומסה", ממשיך להשקיף מגבוה על כולם

הפרסומת של סלקום / צילום מסך
הפרסומת של סלקום / צילום מסך

אחד הקרבות השיווקיים המעניינים המתנהלים בימים אלה הוא הקרב על הטלוויזיה בין סלקום לפרטנר. בפרטנר גייסו לפני מספר שבועות את אחד המושאים הנחשקים ביותר להובלת קמפיין, נטע ברזילי, כדי שבסגנון הייחודי שלה תוביל קמפיין בצלמה ודמותה.

למרות כמות צפיות מכובדת לסרטון ברשת (הסרטון השיג כ-1.5 מיליון צפיות תוך 3 ימים) והשקעה מסיבית בטלוויזיה (הקמפיין הוא המושקע ביותר השבוע), במדד הזכורות והאהודות הפרסומת מצליחה פחות: בדירוג הזכורות היא מגיעה למקום השני עם שיעורי זכירה של 5.7%, ובדירוג האהובות היא ממוקמת במקום החמישי בלבד עם שיעורי אהדה של 6.9% - רחוק ממה שמצופה מפרסומת שהשקיעו בו בשבוע האחרון כמיליון שקל. 

לעומת זאת, אודי כגן המוביל את הקמפיין של סלקום ממשיך להניב תוצאות יפות: הפרסומת בכיכובו מדורגת במקום השלישי בדירוג הזכירות ובמקום השני בדירוג האהדה עם שיעורי אהדה של 17%. הפרסומת מורידה הפעם לחלוטין את הכפפות ולא חוסכת עקיצות גלויות מהמתחרים בפרטנר, הוט ו-yes. 

בסלקום אולי צוחקים על המתחרים, אבל בדירוג הפרסומות השבוע yes ממשיכה להשקיף על כולם מגבוה. הפרסומת "קומסי קומסה", באמצעות מקאן תל-אביב, היא הזכורה והאהובה גם השבוע עם שיעורי זכירה הגבוהים בכ-62% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 11.3%. שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים בכ-28% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 27.1%.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עומד על 585 - נמוך ממספר הפרסומות ששודרו בשבוע שעבר (612). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-32.5 מיליון שקל ונמוך מהתקציב הכולל שהיה בשבוע שעבר (35.1 מיליון שקל). 

זכורות ואהובות 26-7-18
 זכורות ואהובות 26-7-18