חוקרי רשות ניירות ערך פשטו על משרדי אל-על בחשד לשימוש במידע פנים; נושאי משרה נחקרים

ל"גלובס" נודע כי החוקרים פשטו על משרדי חברת התעופה הבוקר, אך הדיווח על כך הגיע יותר משעתיים לאחר נעילת המסחר בבורסה • מניית אל-על זינקה היום ביותר מ-7%, על רקע צניחת מחיר הנפט

חברת התעופה אל-על דיווחה הערב (ד') כי חוקרים של רשות ניירות ערך ביצעו היום חיפוש במשרדי החברה, וזאת במסגרת חקירה בנוגע לעבירות שימוש במידע פנים.

נושאי משרה נחקרים בשעה זו ברשות ניירות ערך, כולל מכהנים. בהמשך הערב יוחלט האם להביאם להארכת מעצר או לשחררם בתנאים מגבילים.

באל-על הוציאו הערב דיווח למשקיעים לפיו נחקרו מספר נושאי משרה בחברה בהקשר זה.

ל"גלובס" נודע כי החוקרים פשטו על משרדי החברה בשעות הבוקר, אך הדיווח למשקיעים על הפשיטה הגיע יותר משעתיים לאחר סגירת המסחר במניה בבורסה בתל-אביב. מניית אל-על  זינקה היום ביותר מ-7% בבורסה, וזאת על רקע צניחה אגרסיבית שנרשמה אמש במחיר הנפט.

בנובמבר האחרון לפני כשנה התפטר מנכ"ל החברה דוד מימון, ובמקומו מונה גונן אוסישקין, שנאלץ להמשיך להתמודד עם המשבר מול הטייסים שנפתר לעת עתה.

מחברת אל-על לא נמסרה תגובה מעבר לדיווח שיצא.

*** חזקת החפות: המעורבים בפרשה לא הורשעו בכל עבירה, ועל כן הם זכאים ליהנות מחזקת החפות. החקירה בעניינם נמצאת בשלבים מקדמיים, כאשר לא ברור מי בגדר חשוד ומי בגדר עד, וכמו כן לא ברור מהם החשדות. בשלב זה לא ידוע כיצד תסתיים החקירה. יש לזכור כי החשודים הם בחזקת חפים מפשע, כל עוד לא הורשעו בדין.