רוצה את הצעירים: אופטיקנה תשלם 230 אלף שקל ותמלוגים ממכירות לכוכבת רשת בת 17

אלין כהן תרוויח לא רק את הסכום הנאה הזה אלא תגרוף גם 10% מכל מכירה של משקפיים שיימכרו מקולקציית קפסולה שתשיק יחד עם אופטיקנה • בכך, אופטיקנה מנסה לחבר את המותג שלה לקהל הצעיר

אלין כהן / צילום: שוקה הכהן
אלין כהן / צילום: שוקה הכהן

רשת אופטיקנה תשלם 230 אלף שקל ליוטיוברית בת 17 שתשמש כפרזנטורית של המותג SEVEN לתקופה של 18 חודשים. היוטיוברית אלין כהן תרוויח לא רק את הסכום הנאה הזה אלא תגרוף גם 10% מכל מכירה של משקפיים שיימכרו מקולקציית קפסולה שתשיק יחד עם אופטיקנה.

בכך, אופטיקנה מנסה לחבר את המותג שלה לקהל הצעיר. "הקולקציה על שמה של אלין כהן עבור מותג הבית SEVEN תציע דגמי שמש וראייה בעיצובים המותאמים לעידן האינסטגרם", כך מצהירים ברשת.

כהן בת ה-17 היא כוכבת רשתות חברתיות. בגיל 13 היא השתתפה בתכנית הילדים "הבנים והבנות" ומאז הבינה את כללי המשחק ברשת: עמודי הרשתות החברתיות שלה מונים יותר ממיליון עוקבים - חצי מיליון עוקבים בעמוד האינסטגרם שלה ו-700 אלף עוקבים בעמוד המיוזקלי שלה.

בגיל 17, עם 3 עמודי יוטיוב והיסטוריה עסקית שכוללת גם את עולמות האיפור דרך מותג עצמאי (מוצריה נמכרים בדיוטי פרי ובאתר מקוון שבבעלותה)ף עולה כהן מדרגה. השבוע היא תטוס עם אנשי אופטיקנה לאירועי שבוע האופנה במילאנו ולתערוכת 'מידו', "על-מנת לשאוב השראות ממסלולי האופנה הגדולים בעולם".

מחירי המוצרים שתכלול הקולקציה שתושק ביוני 2019 ינועו בין 200-400 שקל.