קבוצת פוקס של הראל ויזל קיבלה את הזיכיון לפתיחת רשת חנויות משקפי השמש Sunglass Hut • פוקס קיבלה רישיון בלעדי להקמת והפעלת החנויות בישראל ובגדה המערבית
לישראלים יש חיבה גדולה למותגים אבל גם חיבה למחיר, אומר ירון עמיר, סמנכ"ל השיווק של אופטיקנה • מה עשתה תרבות האינסטגרם לענף האופטיקה, איך השפיעה שנת הקורונה על מכירות האונליין, ואיזו פרסומאית מהווה עבורו מודל השראה? • הזווית של סמנכ"לי השיווק בחברות הבולטות במשק
קים קרדשיאן לא סיפקה את הסחורה, וקסטרו מסיימת עמה את ההתקשרות
קסטרו, בעלת רשת המשקפיים המוזלים, תקצר את ההתקשרות עם הפרזנטורית משנתיים לשנה בלבד עקב ביצועים מאכזבים של הקמפיין • מדוחות קסטרו עולה כי סך ההשקעה בפעילות קרולינה למקה בארה"ב במחצית 2019 עמד על כ-30 מיליון שקל
חי גאליס, מנכ"ל ביג, בחר במותג Warby Parker למשקפי ראייה ושמש, שמשלב אונליין לחנויות הפיזיות ומציג חדשנות שמלהיבה את הצרכנים
המשרד יצלם בקרוב קמפיין חדש למותג בכיכוב הפרזנטורים בר ראפלי ואסי עזר • עד לפני מספר חודשים טיפל במותג משרד הפרסום ראובני פרידן, אך לאחר שניטלה מהם ההובלה על הקו הפרסומי, הדבר הוביל למשבר ביחסים
אלין כהן תרוויח לא רק את הסכום הנאה הזה אלא תגרוף גם 10% מכל מכירה של משקפיים שיימכרו מקולקציית קפסולה שתשיק יחד עם אופטיקנה • בכך, אופטיקנה מנסה לחבר את המותג שלה לקהל הצעיר
באתר יימכרו מותגים בינלאומיים של משקפי שמש מעונות קודמות בהנחות משמעותיות של כ-50% • היקף ההשקעה באתר נאמד בכרבע מיליון שקל
האביזרים החדשים שיהפכו את הרכיבה על אופניים לנוחה יותר וחכמה יותר, גם לחובבים
רשות ההגבלים העסקיים אישרה את מיזוג הנציגות הישראלית של ענקית המשקפיים האיטלקית לוקסאוטיקה וחברת העדשות הצרפתית אסילור בארץ
שוטרים במרכז העיר ז'נג'ז'ו בסין, חמושים במשקפי שמש עתידניות המצוידים בטכנולוגיה לזיהוי פנים, מאתרים חשודים בין ההמון הסואן ■ הפרטים בווידאו
מותג המשקפיים, המפעיל כבר 15 סניפים בספרד ובאנגליה, הוא חלק מקבוצת האופנה הודיס, אך בשלב הראשון יימכרו באתר החדש שייפתח רק מוצרים של קרולינה למקה
המוצר הושק לפני כשנה במחיר של 130 דולר; כיום ניתן למצוא אותו באינטרנט במחיר 70 דולר בלבד ■ מפעילת אפליקציית סנאפצ'אט הפסידה ברבעון השלישי 443 מיליון דולר
יצרנית המותגים Ray-ban ו-Oakley תתמזג עם אסילור, יצרנית עדשות מובילה ■ העסקה צפויה לייצר חיסכון עלויות של כ-400-600 מיליון יורו בטווח הבינוני
יניב ויצמן, מנכ"ל ובעלי Teenk: "הסוכנות נמצאת בכל רגע נתון עם היד על הדופק בכל הקשור לעולם התוכן של צעירים ונוער, בדגש על אפליקציות וגאג'טים,
השילוב בין חיישנים ביומטריים והאינטרנט של הדברים מציע פתרונות יצירתיים במגוון תחומים
אופטיקההראל ויזלמדד המותגים 2019משקפייםפוקסקמעונאותשיווק