משקפי שמש

כתבות אחרונות

 
חנות של רשת SUNGLASS HUT / צילום: באדיבות Luxottica

רשת משקפי השמש Sunglass Hut של הענקית העולמית לוקסוטיקה נכנסת לישראל

קבוצת פוקס של הראל ויזל קיבלה את הזיכיון לפתיחת רשת חנויות משקפי השמש  Sunglass Hut • פוקס קיבלה רישיון בלעדי להקמת והפעלת החנויות בישראל ובגדה המערבית

שירה ספיר 14.06.2022
סמנכ''ל שיווק אופטיקנה, ירון עמיר / צילום: איל יצהר

"היום השיווק מורכב מריצות קצרות מרובות כיוונים. זה לנהל הפרעת קשב תמידית"

לישראלים יש חיבה גדולה למותגים אבל גם חיבה למחיר, אומר ירון עמיר, סמנכ"ל השיווק של אופטיקנה • מה עשתה תרבות האינסטגרם לענף האופטיקה, איך השפיעה שנת הקורונה על מכירות האונליין, ואיזו פרסומאית מהווה עבורו מודל השראה? • הזווית של סמנכ"לי השיווק בחברות הבולטות במשק

מיכל רז-חיימוביץ' 21.10.2021

עכשיו זה רשמי: קסטרו וקרולינה למקה נפרדים מקים קרדשיאן

קים קרדשיאן לא סיפקה את הסחורה, וקסטרו מסיימת עמה את ההתקשרות

שני מוזס 05.12.2019

קים קרדשיאן לא סיפקה את הסחורה? קרולינה למקה מקצרת את השת"פ

קסטרו, בעלת רשת המשקפיים המוזלים, תקצר את ההתקשרות עם הפרזנטורית משנתיים לשנה בלבד עקב ביצועים מאכזבים של הקמפיין • מדוחות קסטרו עולה כי סך ההשקעה בפעילות קרולינה למקה בארה"ב במחצית 2019 עמד על כ-30 מיליון שקל

שני מוזס 24.11.2019

רואים 6:6

חי גאליס, מנכ"ל ביג, בחר במותג Warby Parker למשקפי ראייה ושמש, שמשלב אונליין לחנויות הפיזיות ומציג חדשנות שמלהיבה את הצרכנים

חי גאליס 21.07.2019

חכמים בשמש: מקאן יטפלו בתקציב מותג קרולינה למקה

המשרד יצלם בקרוב קמפיין חדש למותג בכיכוב הפרזנטורים בר ראפלי ואסי עזר • עד לפני מספר חודשים טיפל במותג משרד הפרסום ראובני פרידן, אך לאחר שניטלה מהם ההובלה על הקו הפרסומי, הדבר הוביל למשבר ביחסים

ענת ביין-לובוביץ' 11.07.2019
אלין כהן / צילום: שוקה הכהן

רוצה את הצעירים: אופטיקנה תשלם 230 אלף שקל ותמלוגים ממכירות לכוכבת רשת בת 17

אלין כהן תרוויח לא רק את הסכום הנאה הזה אלא תגרוף גם 10% מכל מכירה של משקפיים שיימכרו מקולקציית קפסולה שתשיק יחד עם אופטיקנה • בכך, אופטיקנה מנסה לחבר את המותג שלה לקהל הצעיר

מיכל רז-חיימוביץ' 20.02.2019

אירוקה מקימה אתר אאוטלט למשקפי שמש של מותגי יוקרה

באתר יימכרו מותגים בינלאומיים של משקפי שמש מעונות קודמות בהנחות משמעותיות של כ-50% • היקף ההשקעה באתר נאמד בכרבע מיליון שקל

שני מוזס 12.11.2018

רוכבים על הטכנולוגיה החכמה: העתיד של רכיבת האופניים

האביזרים החדשים שיהפכו את הרכיבה על אופניים לנוחה יותר וחכמה יותר, גם לחובבים

דובי בן גדליהו 14.05.2018

שוק משקפי השמש: אושר מיזוג לוקסאוטיקה ואסילור בישראל

רשות ההגבלים העסקיים אישרה את מיזוג הנציגות הישראלית של ענקית המשקפיים האיטלקית לוקסאוטיקה וחברת העדשות הצרפתית אסילור בארץ

שני מוזס 19.03.2018
מעכב אחרי אנשים / צילום: שאטרסטוק

כמו רנטגן: משקפיים המאתרים חשוד בתוך המון סואן

שוטרים במרכז העיר ז'נג'ז'ו בסין, חמושים במשקפי שמש עתידניות המצוידים בטכנולוגיה לזיהוי פנים, מאתרים חשודים בין ההמון הסואן ■ הפרטים בווידאו

איתן בייגל 10.02.2018
חנות קרולינה למקה / צילום: שוקה כהן
ארה"ב | לפני כולם

קרולינה למקה תתפשט לארה"ב ותשיק אתר מכירות בינ"ל

מותג המשקפיים, המפעיל כבר 15 סניפים בספרד ובאנגליה, הוא חלק מקבוצת האופנה הודיס, אך בשלב הראשון יימכרו באתר החדש שייפתח רק מוצרים של קרולינה למקה

ענת ביין-לובוביץ' 24.01.2018
סנאפצ'ט. מתקרבת לרווחיות / צילומים: רויטרס

המשקפיים של סנאפ נכשלו: החברה תפסיד עד 40 מיליון דולר

המוצר הושק לפני כשנה במחיר של 130 דולר; כיום ניתן למצוא אותו באינטרנט במחיר 70 דולר בלבד ■ מפעילת אפליקציית סנאפצ'אט הפסידה ברבעון השלישי 443 מיליון דולר

אושרית גן-אל 12.12.2017
Luxottica / צילום: בלומברג

מיזוג בשווי של כ-49 מיליארד דולר בשוק המשקפיים האירופי

יצרנית המותגים Ray-ban ו-Oakley תתמזג עם אסילור, יצרנית עדשות מובילה ■ העסקה צפויה לייצר חיסכון עלויות של כ-400-600 מיליון יורו בטווח הבינוני

שחר פוקס 16.01.2017
יניב ויצמן / צילום:איל יצהר

Teenk תשתמש במשקפי סנאפצ'ט בקמפיין לסופר-פארם

יניב ויצמן, מנכ"ל ובעלי Teenk: "הסוכנות נמצאת בכל רגע נתון עם היד על הדופק בכל הקשור לעולם התוכן של צעירים ונוער, בדגש על אפליקציות וגאג'טים,

ענת ביין-לובוביץ' 11.12.2016

כשהביומטרי פגש את ה-IoT: גאדג'דטים עם חיישנים ביומטריים

השילוב בין חיישנים ביומטריים והאינטרנט של הדברים מציע פתרונות יצירתיים במגוון תחומים

דובי בן גדליהו 18.11.2016

   1234   

   נמצאו 49 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 4