תקציב הפרסום של חברת הביטוח We-Sure עובר לזרמון גרופ

מספר חודשים לאחר מינויה למנכ"לית זרמון גרופ, המאמצים של אליקה מרחבי מתחילים לשאת פרי: תחת ניהולה גייס המשרד את תקציב הפרסום של חברת We-Sure בהיקף מוערך של כ-10 מיליון שקל

אליקה מרחבי, , מנכ"לית זרמון גרופ / צילום: יוסי צוקר
אליקה מרחבי, , מנכ"לית זרמון גרופ / צילום: יוסי צוקר

מספר חודשים לאחר מינויה למנכ"לית זרמון גרופ, המאמצים של אליקה מרחבי מתחילים לשאת פרי: תחת ניהולה גייס המשרד את תקציב הפרסום של חברת We-Sure בהיקף מוערך של כ-10 מיליון שקל.

We-Sure הוקמה על-ידי אמיל וינשל, לשעבר מנכ"ל איילון והמשנה למנכ"ל מגדל, וניצן צעיר הרים. החברה עוסקת בביטוח ומאפשרת לקבל את כל השירותים און ליין. הרישיון שהוענק לה כחברת ביטוח דיגיטלית הוא בענפי ביטוח רכב (חובה, צד ג' ומקיף) וביטוח דירה.

המודל של החברה הוא להיות חברת ביטוח מבוססת דיגיטל בכל שלב בעסקה - משלב הצעת מחיר לביטוח, הצטרפות לביטוח, שירות לקוחות, טיפול באירועי ביטוח ותשלום תביעות.

לדברי אליקה מרחבי, מנכ"לית זרמון גרופ, "אנו שמחים לצרף את החברה המתקדמת ביותר בענף הביטוח בישראל אל משפחת זרמון. חברות כמו We-sure הן הקידמה והדרך הנכונה היום להבין ולהגיע אל הצרכנים. אני בטוחה שנעשה עבודה מצוינת יחד". 

נזכיר כי מרחבי הצטרפה לזרמון גרופ לאחר שנים בהן כיהנה כבכירה במשרד הפרסום גיתם. מאז הצטרפותה נוספו למשרד מספר תקציבים, ביניהם תקציב האקדמית ויצו חיפה בהיקף 2 מיליון שקל ותקציב קבוצת אמברוזיה, הכוללת את סולגאר וסופרהב, בהיקף 3 מליון שקל.