אמזון מאפשרת למוכרים ישראלים להציג את החנות שלהם בעברית

עד היום פלטפורמת המכירה יועדה לחו"ל, כך שהחנויות של המוכרים הישראלים פעלו באנגלית בלבד • לאור הפנייה של אמזון בנוגע לפעילות המקומית, החלו מוכרים ישראלים לתרגם את החנויות שלהם לשפה העברית • עם זאת, המטבע בו ניתן לשלם עדיין אינו מקומי

אמזון
אמזון

ענקית המסחר המקוון אמזון מאפשרת למוכרים ישראלים להציג את החנות שלהם באתר שלה בשפה העברית. המוכרים הישראלים ממהרים להתאים את החנויות שלהם לקהל הישראלי, וכעת הם יכולים לעשות זאת גם באמצעות השפה העברית שמאפשרת פנייה לקהלי יעד רחבים יותר. עם זאת, הממשק של האתר ממשיך לפעול בשפה האנגלית גם בתוך החנות שהתוכן שלה מוצג בעברית, כך שחוויית המשתמש בעברית עדיין מוגבלת. כמו כן, בשלב זה נדרשים הלקוחות לשלם במטבע זר, ולא קיימת אפשרות לתשלום בשקלים.

עד היום פלטפורמת המכירה של סוחרים ישראלים באמזון הופנו לחו"ל, כך שגם החנויות של המוכרים הישראלים פעלו באנגלית בלבד ולא ברור אם הייתה קיימת אפשרות כזו גם קודם, אך ברור שהיא לא הייתה רלוונטית עבור הקהל המקומי.

לאור הפנייה של אמזון מוקדם יותר השבוע למוכרים מקומיים בנוגע לפתיחת פעילות מקומית תחת תכנית בשם "Local Delivery", החלו מוכרים ישראלים לתרגם את החנויות שלהם לשפה העברית.

יצרנית מוצרי התינוקות מאמי קייר באתר אמזון / צילום מסך מאתר אמזון
 יצרנית מוצרי התינוקות מאמי קייר באתר אמזון / צילום מסך מאתר אמזון

כך לדוגמה יצרנית מוצרי התינוקות "מאמי קייר" יצרה חנות שכוללת הסברים בעברית על מוצריה, וכעת ניתן למצוא את מוצריה גם בשורת החיפוש של אמזון בהקלדה בעברית. מי שמייעצת ומפעילה את החנות עבור המותג נכון להיום היא חברת eCommunity.